antal inlägg

astronaut

Trådstartare
hittade inte förra. Jag kan ju börja med att säga att jag vet att varit många inlägg angående detta men ändå :angel:

Att man raderar/tar bort inlägg av olika skäl respekterar jag men måste antal inlägg för varje användare sänkas då? Kan man inte få ha kvar den summa inlägg man har fast man tar bort trådar eller så? :angel: Inte för jag egentligen bryr mig sådär jättemycket .. men ändå ^^

Senast ändrad:
Sv: antal inlägg

Varför ? Har du 3 bananer och äter upp en så har du ju inte 3 kvar.

Varför ska du ha kvar något som är raderat...då finns det ju inte längre eller hur ?

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag vet att detta är en fråga som ligger många varmt om hjärtat och kan förstå varför. Men för mig är det ingen självklarhet. Frågan är...
2 3
Svar
49
· Visningar
2 904
Senast: Viva
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter Det har gått ytterligare ett år sedan den här sidan startades 14 maj 1996. Under året har jag väntat på att genomföra en större...
Svar
0
· Visningar
4 944
Senast: Gunnar
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
19 817
Senast: Lobelia
·
Skola & Jobb Jag jobbar delade pass och har egentligen ganska många timmar ledigt varje dag - men spenderar dem på att vara trött och stressad över...
2
Svar
30
· Visningar
1 785
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar