Anonymt nick?

Idahoe

Trådstartare
Hur gör man för att skriva under anonymt nick, dvs att ingen vet vem som skrivit tråden? :confused:
"nyfiken"

Sv: Anonymt nick?

Det går inte, utan man måste ha ett användarnamn för att kunna skriva. Sedan kan man ju välja att hålla sitt användarnamn hemligt, så att ingen vet vem det är som ligger bakom trots att de ser namnet.

Om du sett inlägg där det inte finns någon information om användaren som skrivit inläggen så handlar det förmodligen om gamla inlägg där användaren inte längre finns kvar. Om man inte loggar in på över ett år så raderas kontot.

Liknande trådar

Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
499
Senast: Shaggy
·
Relationer Tänkte från början göra ett anonymt nick men orkar faktiskt inte. Ni som känner mig irl kan ju hålla låg profil. Igår släppte min sambo...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 338
Senast: Svartkatt
·
Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
486
Senast: Krålus
·
Hundavel & Ras När jag läste i tråden om försök att förbättra trubbnosaveln så blev jag nyfiken på om det är någon mer här än jag på Bukefalos som har...
Svar
0
· Visningar
629
Senast: Tora
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Akvarietråden V
  • Kattraser bomba mig med info