Ännu en tävlings fråga..

cress

Trådstartare
Jag har kollat på sifs tävlings sida, vissa tävlingar är ju två dagar.. Ex 12-13 April.. Vad menas med
detta? är det tävlingar båda dagarna eller är finalerna dagen efter?

Sv: Ännu en tävlings fråga..

Jag har kollat på sifs tävlings sida, vissa tävlingar är ju två dagar.. Ex 12-13 April.. Vad menas med
detta? är det tävlingar båda dagarna eller är finalerna dagen efter?

Ofta är det stora tävlingar, vilket innebär många ekipage och då kör man dem på 2 dagar. Uttagning en dag, och dagen efter finaler och ibland även någon passgren. Det beror på hur uttagningarna ser ut.

Sv: Ännu en tävlings fråga..

Oftast så är det som dom ovan har skrivit att det är en lite större tävling så dom tar alla uttagingar på första dagen och finaler på andra.
Men på vissa stora tävlingar så kör dom b/c-klass första dagen och A-klass andra dagen+finaler

Liknande trådar

Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
2 084
Senast: zarmino
·
Tävling Hej! Jag skulle behöva hjälp med att tyda TR dressyr... blir inte klok hur mycket jag än läser. Jag är 30 år gammal o rider ponny, har...
Svar
11
· Visningar
2 395
Senast: hhere
·
Hästvård Hejsan Vårt stall har provtagit två hästar för EHV-1 då de haft neurologiska besvär. Vi får troligen provsvaren imorgon. Min häst som är...
Svar
3
· Visningar
476
Senast: Anonym456
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag vet att jag har skrivit tidigare men jag blir för ledsen av att läsa om det och jag har inget minne av vad jag har skrivit pga...
Svar
8
· Visningar
1 094
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Pusseltråden
  • Klara sig utan bil
  • Nyårstråden

Hund, Katt, Andra Djur