Ännu en foderfråga

movi

Trådstartare
Vill gärna ha tips på ett bra foder, TORRFODER, som kanske kan passa min 7mån schäferkille.

Äter idag Purinas Valpfoder, Atlethic, som har funkat bra, både med mage, hull och päls, men jag tycker han börjar se tunn ut (inte undernärd, men lite tunn), och jag kan ju inte höja hur mycket som helst.

Har både hört och löst om att schäfern har lätt för foderallergier/allergier, så jag är egentligen lite feg att byta foder, detta har ju funkat kanon.

Men tips/råd mottages tacksamt.

Liknande trådar

Övr. Hund Har en 18 månaders okastrerad hanhund. Fullt frisk och kry, älskar lek och bus (och dofta efter tikar), en fullt normal unghund helt...
Svar
14
· Visningar
1 578
Senast: iNTOHiMO
·
Katthälsa Min sibiriska katthane är 1 år (min första katt) och helt underbar på alla sätt såklart. Han är ute på dagtid med GPS, så under...
Svar
8
· Visningar
1 245
Hundhälsa Ja, jag har ju två hundar med problemmagar.. Och två hundar med magar av stål. Det är dock en av de med problemmagar som jag inte blir...
Svar
9
· Visningar
2 024
Senast: Maniac123
·
Hundhälsa Hej! Skulle hemskt gärna få lite tips och synpunkter kring valpfoder. Jag har en 4månaders LH collie/labbe valp med goooood aptit. Har...
Svar
9
· Visningar
2 020

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka