Ännu en färg tråd ...

urkella

Trådstartare
Vilken färg på utrustningen tror min lilla pålle är snyggast i ?
Han är chestnut eller sorrel. Har precis beställt en bosal lite billigt som jag ska i framtiden rida honom på, ser ut så HÄR
,sen så HÄR ser pållen min ut

Sv: Ännu en färg tråd ...

pad/filt/skyddfärg
Beige! :bump:
även grönt & blått (både mörka och lite ljusare, klara nyanser)

jag tycker att det är snyggast med lite mörkare läder till den nyansen på häst och inte naturfärgat (även om det verkar vara det vanligaste att använda på show)
här finns en bra sida att testa olika färgkombinationer på! :laugh:
http://www.ekedie.com/index.php?article_id=30&clang=0

Senast ändrad:

Jo sadlen jag troligtvis köper till honom är lite mörkare läder och även arbets tränset, tycker han är för ljus i färgen för att ha naturfärgat läder på utrustningen, han blir ju ännu ljusare på sommaren me :p Hmm vill ha lite fräcka färger på honom nu :D då han går som "ponny" tänkte jag att så länge han är unghäst får han allt lysa lite :rofl: Skulle han passa i typ Lime, baby blå och lila eller någon av färgerna ?

Jag tror absolut att han kan ha alla de "ponnyfärgerna" ;)
Speciellt babyblått. :)

Han har ett babyblått täcke, ser ut så här i det. Kanske någon färg att satsa på :D

20017438.jpg

Ja det tror jag absolut! Även det bruna var snyggt på honom! :)
Men absolut snyggast tror jag nån kombination brun/beige (och kanske lite grönt i också) blir:laugh:

han var jätte söt i blå :laugh:

Tycker att hästar som har den färgen är super snygga i ljust läder :laugh:

Liknande trådar

Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 618
Senast: Nepenthe
·
Hemmet Har blivit helt besatt av gamla jugend sängbord med marmorskiva, precis som resten av Sverige. :D De verkar svåra att få tag på och går...
Svar
4
· Visningar
453
Senast: Wysiwyg
·
  • Artikel Artikel
Dagbok För längesen gick undertecknad in på en bilfirma och spontanköpte en ny bil. Jag behövde inte tänka så mycket på pengar på den tiden...
Svar
6
· Visningar
689
Senast: cassiopeja
·
R
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har ingen aning om jag ihuvud taget får skriva en ny dagboks tråd men den blir väl bort tagen annars då an tar jag 🙃 Jag kommer...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 343

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka