Annorlunda kattsäng

Y

Yoggi

För ett tag sedan såg jag i en tidning en kattsäng som var som en "himmelsäng" i stål men en krona på toppen. Nu lyckas jag inte hitta den tidningen, någon som känner igen den eller vet någon annan bra sida på nätet eller affär som säljer annorlunda kattsängar? :bow:

Sv: Annorlunda kattsäng

Hej!!!
jag såg också den sängen men har glömt vilken det var nu undrar jag om du har kommit på vilken tidning det var,kan inte släppa denna underbara säng,bara vill ha den:rofl:

Tacksam för svar:bump: mvh,Isabelle

Liknande trådar

Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
866
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Hej, Vi har en 10-månaders katt som sista två månaderna ungefär har börjat kräkas lite mer regelbundet och vi har svårt att klura ut...
Svar
12
· Visningar
1 595
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Jag har en bengalkorsning som slaktar en Kattens no 1 klöspelare om året. Nu när det är dags för ny klöspelare så verkar Kattens no 1...
Svar
0
· Visningar
636
Senast: CaisaCax
·
Övr. Katt Hej, Har precis skaffat två kattungar (Maine Coon). Den ena flyttade in tre veckor före, M, och H kom 3 veckor efter och är således tre...
Svar
5
· Visningar
1 645
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Träning och hälsa del 12
  • Vad gör vi? Del CCV
  • Hiss och diss del 5

Hund, Katt, Andra Djur