annonsera mera :D

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: annonsera mera :D

Det här är också en himla... INTRESSANT annons. Säljesannons.

Vår saga började 2007 då jag hittade dig ,jag fastnade för dig direkt såg att det fanns en stjärna i dig ,du var snabb och smidig som få !!Du var 4 år och jag din ryttare 6 år inte det bästa tyckte många men jag ville bara ha DIG .
2008-2009 tävlade vi lite ung ponny klasser och 2010 hade vi ridit ihop oss bra då vann vi de flesta LC klasserna ,meeting vinnare osv lyckan var stor.LB hade vi börjat hoppa också sen under kommande år gick det fort vi flög över hinder och vi vann massvis med LB och flertalet LA , kvalade till MSVB vann och red felfria nationella och vår dröm var i uppfyllelse SM 2012 Borås där vi tog oss till A final

Men jösses :rofl: Har ungen inga föräldrar?
Nog för att jag tycker att barn ska lära sig ansvaret med att ha häst och hela den biten, men att en unge själv ska sälja sin ponny är väl lite att ta i...?

Kl.

Jag såg en annons för ett tag sedan som såg ut såhär:

Sugen på en välriden kille?

Känner att jag inte orkar motionera min pojke så mycket som han kräver, behöver därför hjälp några ggr i veckan
.

Ibland kanske man ska fundera över hur man formulerar sin annons! :D

Mitt rättstavningsprogram tycker att jag ska skriva rätt-stavningsprogram :p Så de kan mycket väl ha samma som jag, det vill säga ett helt värdelöst ett :P

*kl*

Underbar toppstammat sto i 5 år med gnista och full kapacitet av 164 cm för de som vill komma ut och tävla i helgen !
Fader super förvärvaren Cayentano L ( Candillo / Cassini 1 Lavall 1 - Landgraf ) , mor till Chicolina ( Lygana ) ligger upp till S.klass , ue Lancer IIl ( Landgraf ) Rosenduft .
Tillbaka och exportera rayed klart i oktober 2013 inspekterade klinik ua 9 november .
Nuclear Rengör med stor charm och rätt inställning till livet ! Charms alla runt omkring honom . Flyttar trevligt plus för galopp . Snygg häst med liten hingst karaktär.
Kommer att vara en fenomenal tid häst utan begränsningat hoppar hela tiden och ger allt hon har för sin ryttare .
Totalt okomplicerad i all ridning och hantering , lastning själv , är tyst på loppet och är helt enkelt en pärla .
Är taggad i hoppning men aldrig blir stark , kan ridas av vem som helst .
Gummiboll spela över 25,1 rader! Noggrann , kvick och modig . Roligare YR hästen är verkligen svårt att hitta .
Placerad i alla sina starter hittills , bla 3a i unghäst mästerskapet 1:20 till 01:25 .

Mycket välriden och kan skolan upp till LA . Stor initiativtagare till hoppa . Ligger 25,1 hoppning . Hoppar bara allt och visar talang för fälttävlan . Kul att rida varje dag .

Först undrar man ju vad det är för kön på hästen. :) Men den kan iallfall rengöra med stor charm, och det är ju ett pluss ;)

Senast ändrad:

Kl.

Jag såg en annons för ett tag sedan som såg ut såhär:

Sugen på en välriden kille?

Känner att jag inte orkar motionera min pojke så mycket som han kräver, behöver därför hjälp några ggr i veckan
.

Ibland kanske man ska fundera över hur man formulerar sin annons! :D

Haha ! Undrar om hon fick några svar, fanns bild i annonsen? ;)

KL. Men vad tycker ni om den här, helt verkliga rubriken?
"Jättesnäll problemhäst 4 år med svår separationsångest utlånas till proffs"

kopierad från fodervärdsannonserna på hastnet...

don hoppas kanske att man ska läsa så snabbt att man bara hinner läsa
jätte snäll__häst__4år__utlånas och sen telefon numret :p.

kl

Inte så knepig annons så sett kanske, men det ligger en ponny ute som är korsning shettis/halvblod. Det tycker jag är lite lustigt :D

KL

Såg idag en som sökte medryttare för att skritta en 30-årig häst i skogen. För det skulle hen ha 1000 spänn i månaden.

""Hejsan, vill se om det finns intresse för mitt fina sto unghäst,
hon är född 20120507
Hon är exemfri och född här på gården.
hon är gudasnäll och valhanterat, verkt och allt som hör sig till.
Hon är otrolig snäll och kommer ofta in o vilar , hon går på lösdrift o det funkar bra. Hon kommer och bli ett högrest sto, fux med bläss, om du vill forma din egna häst.
Hon går idag i en blandat flock och funkar utmärkt.
efter Mor: Luna från Fälldalen
efer Far : Ögri från Hjortkvarn

Sóley är väldigt kelen.

Lånas ej ut på foder""

Så är det två föl bilder och två bilder på hästen INOMHUS :S

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar