Annonsbetalning

»

»Linda-K«

Hej!

Jag ska betala för en annons jag har satt in och jag följer eran beskrivning. Först ringer man 0939-10 50 190, då tutar det upptagenton, sedan trycker man på 1 för att acceptera samtalskostnaden och de tutar fortfarande upptagenton. Sedan knappar jag in annonsens kod och avslutar med #. Sedan står det i beskrivningen att annons koden kommer att läsas upp och om den stämmer så ska man trycka på 1 och avsluta samtalet.

För mig funkar detta fram tills det att min annons kod aldrig läses upp. Idag fick jag ett nytt mail om att jag ska betala.

Hur ska jag göra?

Tacksam för svar..!

Sv: Annonsbetalning

Tack för att du hör av dig om detta, informationen är intressant för mig. Tyvärr kan jag inte göra så mycket åt detta eftersom Bukefalos radannonser helt och hållet sköts av ett annat företag för närvarande.

Förhoppningsvis kan du få bättre svar av dem, kontaktinformation till dem hittar du längst ned på alla radannonssidor.

Informera ändå gärna mig om ni har några problem med radannonserna, viss påverkansmöjlighet har jag och jag vill gärna veta hur de sköter sig ;)

Liknande trådar

Samhälle Långt inlägg 🙈 Jag miljötränade ena hunden idag, först tog vi en promenad och sedan som vi brukar så tränar jag utanför en butik medan...
2
Svar
29
· Visningar
3 906
Senast: Lingon
·
Bukefalos Är det någon mer som har reagerat på detta meddelande: "Vi använder cookies för att anpassa innehållet och annonserna till användarna...
2
Svar
24
· Visningar
3 525
Senast: astronaut
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Kan ni fatta? Jag har hunnit fylla 30. Det är helt galet så fort tiden går. Något annat som också är galet är att jag fortfarande inte...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 490
Senast: Saeta
·
Samhälle Känns som att det är dags att starta tråden jag väntat på sedan diskussionerna innan valdagen...:) Jag lånar ett par inlägg från...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
9 820
Senast: lbb
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar