F
FiaOchSaffe
Nu har vi pratat med dem igen(de som köpt min gammla ponny och har misskött hennes fånghovar) Vi har fått lov att tvinga dem att nu ta ut veterinär, de säger att de gjort det nu och säger nu att de måste vänta i flera veckor för att kunna röntga hästen. Vi kollar upp det hela, och de har inte fått någon remiss till röntgen än utan har alltså ljugit - IGEN!! Är så himmla ledsen De verkar inte vilja hjälpa henne alls, och de vägrar lämmna henne ifrån sig.. Just nu känns det som om det bästa vore för henne att få somna in, fast jag är ganska säker på att hon skulle kunna bli bra bara hon hade ngn som brydde sig.
kommer åka och hälsa på henne snart igen och är de lika dumma i huvudet då*ursäkta*så kommer jag annmäla dem för det gör ont i hela kroppen och ögonen tåras så fort jag tänker på henne.
Om det bara vore tillåtet skulle jag lägga ut bilderna jag har på hennes hovar och skriva namn och allt på de som plågat henne, men ngn måste ju försöka vara lite vuxen och det verkar bli jag. För de verkar inte ha vett att vara det *arg* men mest ledsen
kommer åka och hälsa på henne snart igen och är de lika dumma i huvudet då*ursäkta*så kommer jag annmäla dem för det gör ont i hela kroppen och ögonen tåras så fort jag tänker på henne.
Om det bara vore tillåtet skulle jag lägga ut bilderna jag har på hennes hovar och skriva namn och allt på de som plågat henne, men ngn måste ju försöka vara lite vuxen och det verkar bli jag. För de verkar inte ha vett att vara det *arg* men mest ledsen