anmält inlägg

L

Lazy1

Jag försöker hitta nånstans vad som händer när man blir anmäld för ett inlägg.
Får man ett pm?
Blir man avstäng?
Finns det varningar tex efter tredje varningen blir man banned, eller?

Hjälp!!!

Sv: anmält inlägg

Inget av det;)

Jag anmäler säkert 5 inlägg om dan själv. Det innebär inte att jag tycker övertrampen är så allvarliga att den som skrivit behöver stängas av - bara att jag tycker att moderatorn ska _titta_ på inlägget och göra en bedömning. Det kan vara så harmlöst att tråden passar bättre på ett annat forum, t ex.

Däremot är det naturligtvis hälsosamt att inte få huvuddelen av ens inlägg anmälda. En sån användare får ju moderatorn ögonen på rätt snabbt.

Sv: anmält inlägg

Tack för svaret. Jag blev anmäld för ett påhopp i en idiotisk hundtråd som hade spårat ur för länge sen och blev skräckslagen:crazy: Jag hade ingen aning vad som skulle hända.

Ska vara snällare hädanefter, tack så mycket.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 554
Senast: Tilly_85
·
Samhälle I vårt kvarter löper gatan så att den slingrar sig fram, detta för att sänka hastigheten förstås. Inget konstigt där. Det är relativt...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 742
Senast: LadySara
·
Bukefalos Listan kan ju göras mycket lång, Men jag ska försöka hålla mig till tre punkter. Räknar i omvänd ordning så det som betyder mest för...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 572
Senast: sjoberga
·
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under...
2
Svar
25
· Visningar
1 955
Senast: super
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar