Anmälningsblankett

Ajda

Trådstartare
Första gången jag fyller i en anmälningsblankett för tävling så jag behöver hjälp. Ska fylla i SIF medlems nummer. är det det som står på baksidan av Islandshästtidningen?? Dvs SE0000112007.

Sv: Anmälningsblankett

Du behöver inte skriva det där SE0000, utan bara 112007 :)

JO, numer ska man faktiskt helst skriva SE0000 också, för det är faktiskt det som är medlemsnumret! ;) Men det gamla sättet att skriva är fortfarande såpass vedertaget så de flesta gör det ändå. (dvs skippar nollorna) Jämför med att hästarnas regnummer numer ska skrivas som SE1995*** istället för SE95****. :)

Haha okej, folk har alltid sagt till mig att man ska skippa nollorna :D Menmen, bra att veta! :D

Liknande trådar

Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som...
2
Svar
24
· Visningar
1 234
Senast: skiesabove
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Ok varning för långt och veligt inlägg här nu, men behöver få skriva av mig känner jag. Kanske att när jag ser saker och ting på pränt...
Svar
14
· Visningar
1 216
Senast: Görel
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Saker och ting har ju sin gilla gång här i livet, så efter skilsmässan så har jag börjat fundera på döden… ;) Kanske hjälpte det till...
Svar
5
· Visningar
745
Senast: Soapbubble
·
Dressyr Jag må vara trög men jag fattar inte kvalreglerna, finns det någon klok människa som kan hjälpa mig? 🙈 I Msv B behöver jag kvala från...
Svar
5
· Visningar
692
Senast: Snurrfia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka