Anmälninglistor på hemsida

Cheeserica

Trådstartare
Nu behöver jag er hjälp om vad det är jag ska leta efter. Jag behöver ett formulär på en hemsida där man kan skriva sitt namn och kryssa för olika alternativ, för att sedan läggas till i en lista som visas antingen under formuläret eller på en separat sida. Hur gör jag det? Det går inte i bara html va? Jag har inga problem med att lära mig hur man gör, bara jag vet vad det är jag ska leta efter. Så hjälp någon! :)

/Erica
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Vet finns många här inne som bra hitta kläder. Så nu ber jag er om hjälp! Jag blev av med en favorit tröja tidigare idag, dock beställt...
Svar
10
· Visningar
976
Senast: Enya
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 781
Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
2 076
Senast: MML
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
3 143
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp