anmälan till tävling o programändringar

S

__Stilett__

ska anmäla mig till några starter, men så ska det väl tydligen blivit ändringar i vissa program om jag förstått det rätt. Men vad ska man utgå efter när det står i propositionen "Lätt B.1 2003"
Det står inte Lätt B.1 2006" så vad rider man för program igentligen, det "gamla vanliga" eller är det ändrat automatiskt? Är LC.1 2003,an och LA:1 2003 precis som förr, inga ändringar? har ej TR, har ej tävlat på några år....

Sv: anmälan till tävling o programändringar

__Stilett__ skrev:
ska anmäla mig till några starter, men så ska det väl tydligen blivit ändringar i vissa program om jag förstått det rätt. Men vad ska man utgå efter när det står i propositionen "Lätt B.1 2003"
Det står inte Lätt B.1 2006" så vad rider man för program igentligen, det "gamla vanliga" eller är det ändrat automatiskt? Är LC.1 2003,an och LA:1 2003 precis som förr, inga ändringar? har ej TR, har ej tävlat på några år....

Jag är inte 100% säker men jag har för mig att om det står L B:1 2003 i proppen så får de inte ändra det i efterhand.

LC:1an o LA:1an är samma som förut.

står det att det är 2003an ska det vara det också.. förra gången det var ändringar så red man de gamla programmen på de tidigaste tävlingarna på året, då stod det också 2003 i proppen. senare tävlingar blev det de nya programmen på då. men alltså, det som står i proppen ska vara det som gäller!

okey, dessa starter är i mars så det va därför jag undrade. men då siktar vi oss oss på den "gamla" programmet då.

Håller med PrinceFair, jag skulle nog ringa och fråga för säkerhets skull, inge kul att komma dit och ha pluggat in fel program :crazy:

Fick vid ett tillfälle spydigt reda på att "det ska man själv fatta att det är de nya programmen som gäller, oavsett vad som står i proppen" och vid ett annat tillfälle reda på att proppen inte fick ändras. Jag skulle ringt och frågat vad som gäller just där..

ja, det är nog bäst! jag får ringa!

Tydligen är det okej att ändra i detta fallet fastän propositionen är godkänd.

Jag har bland annat sett på en hemsida där de tydligt skrivit att LB:1 2006 gäller i stället för 2003 som det står i propositionen.

Så ett tips är nog att kolla arrangörens hemsida, det borde stå där!

Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

Dressyr Var iväg och red en LC:1 idag på en klubb ganska långt hemifrån. Det visade sig dock vara helt klart värt de 1 h 15 min det tog dit...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
12 036
Senast: jemeni
·
Dressyr hej! nu är det såhär att i närheten av oss är det en tävling om drygt 5 veckor, samt en två v efter det. föra att sedan vara paus på en...
Svar
14
· Visningar
3 371
Senast: shia
·
Dressyr Okej, så här är det. Jag har rätt nyligen gått över på storhäst, en trevlig hobbynivå-hopphäst vilket är precis vad jag var ute efter...
2
Svar
34
· Visningar
4 458
Senast: Nevermind
·
Hästmänniskan Okej, detta kan nog bli ett ganska långt inlägg, men du väljer själv om du vill läsa hela eller ej. Hästar, ridning, trav, har varit...
2
Svar
22
· Visningar
4 329
Senast: shia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar