Anläggningsregler

Sv: Anläggningsregler

Fast det handlar ju inte om att du inte kan stå för det? Det handlar ju om att du ställer en förening i väldigt dålig dager på sociala medier som vemsomhelst kan ta del av.
 
Sv: Anläggningsregler

Gick tillbaka och läste vad jag skrivit om föreningen. Det enda som är kan räknas som dåligt jag skrivit är att att annan tränare får fortsätta sina träningar trots att det inte finns en särskild deal med styrelsen, samt att jag nämnt gamla stridigheter mellan förening och tävlingsryttare. Detta är ren fakta om vad som faktiskt har hänt. Det är inte skitsnack och det är heller inte skrivit i andemeningen att "alla ska hata den här lilla föreningen". Det är verkligen inte min mening vilken jag (troligen alldeles för naivt) antar att folk som läser förstår. Att jag nämnt det är bara för att skapa kontext om vilka regler som finns/inte finns här.

Det ÄR en jättemysig ridskola i härlig miljö som har massor av potential. Det blir ju så i en sån här tråd när ett specifikt ämne tas upp att allt annat som är bra inte nämns. Det är en klubb i utveckling som säkert bara kommer att bli bättre och bättre:).
 
Sv: Anläggningsregler

fast du har ju gnällt hur mkt som helst på hur noll koll och dålig planering de har ang. sitt ridhusbygge i den andra tråden.....
 
Sv: Anläggningsregler

Gick tillbaka och läste i ridhusbyggetråden och det jag skrivit där som ev är dåligt är "det känns som en låååååååång tidsplan". Vadsomhelst känns som en lång tidsplan när man längtar efter nåt. Har aldrig skrivit att dom har noll koll.
 
Sv: Anläggningsregler

Du har naturligtvis rätt. Gick igenom dressyrsnacktråden och 07-tråden och letade upp allt jag skrivit. Tycker nog det mesta skuggan faller över mig själv mer än föreningen:p. Men har aldrig skrivit att dom varken har koll eller är dåliga. Ja jag har gnällt, men det är ju för att det där ridhuset inte kan komma upp fort nog, såklart:D.
 
Sv: Anläggningsregler

Jag förstår dig.. det handlar inte om det ;) Men när det gäller sådana saker så bör man vara försiktig.. Man tänker inte alltid på att det faktiskt är SÅ väldigt många fler personer som läser och inte enbart vi som brukar hänga här :p
 
Sv: Anläggningsregler

Ja det är ju det jag försökt säga dig många gånger i de trådarna, lugna ner dig och låt dem bygga i sin takt. ;)
skämt åsido så precis som Fio nu gett exempel på med en konkret artikel, så var det också vad jag försökte säga dig i tidigare inlägg, att vill de och tycker du är tillräckligt jobbig oavsett orsak, så KAN de, - ffa om det gäller sociala media faktiskt skulle jag vilja säga, år 2014.

Lugn och fin och lite smidig - brukar man tjäna på ;) :)
 

Liknande trådar

Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
7 237
Senast: IngelaH
·
Träning Hej! Jag köpte i mars -18, min första häst. En riktig rallyräka som jag främst tänkt tävla hoppning men även dressyr med. Han står nu på...
2
Svar
22
· Visningar
3 566
Senast: mackan
·
Relationer Vad är hemligheten bakom att lyckas i långa relationer? Alltså inte att bara vara i en långvarig relation utan att faktiskt trivas i...
13 14 15
Svar
287
· Visningar
37 043
Senast: monster1
·
Ridning Jag har ett 7- årigt sto som jag ägt sen hon föddes. Hon har en del åsikter, humör och integritet och testar andra som ska hantera henne...
2
Svar
22
· Visningar
4 824
Senast: Exotizc
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp