Anima-Dårpippi

gul_zebra

Trådstartare
Jag har trotsat råttförbudet lite idag (syrran är allergiker så råttorna får hållas på mitt rum, men iom att hon inte kan respektera att jag inte klarar av hennes gojor i vardagsrummet så tänker inte jag respektera att hon inte klarar av mina råttor heller. Barnslig, javisst!) och kollat på lite Cops med Anima och passat på att knäppa lite kort.
Jag måste säga att jag verkligen gillar hennes ögon, de blir inte sådär konstiga som alla andra rödögda råttors ögon blivit :)

DSC019041.jpg

DSC019061.jpg

DSC019071.jpg

DSC019141.jpg

DSC019211.jpg

DSC019251.jpg

Sv: Anima-Dårpippi

Råttor är alltid söta! ;) Med undantag för rörråttor som ser ut som förvuxna marsvin med svans då :angel: :D

Erkänner glatt att jag inte hade en aning om vad rörråtta är, men att döma av de bilder jag hittade tycker jag de var riktigt söta. Men fick lite "belgisk jätte"-känsla; söta men lite läskiga p.g.a storleken. :rofl:

Nej men hu, de ser ju förjävliga ut :D Samma sak med afrikanska jättepåsråttor också (alltså inte min Anders, utan en annan art som är nära släkt med hans art :p) är också rätt fula, de har så lång nos :angel:

Hayah: Jag hoppas att du är medveten om att du idiotförklarar dig själv nu :angel: :D

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har under våren följt en webbkamera över ett havsörnsbo. Jag har aldrig tidigare känt någon lockelse av att följa såna webbkameror...
Svar
2
· Visningar
1 216
Senast: cassiopeja
·
Övr. Katt Lååångt men väldigt tacksam för de som orkar läsa. Har ett dilemma, som jag gärna tar emot utomståendes input angående. Fast ber er...
2
Svar
30
· Visningar
5 118
Senast: Alexandra_W
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• WE-tråden