Empalie

Trådstartare
Hej! Är orolig inför förlossningen som förväntas bli i juli. Läste om aniball och hur man kan träna upp sig. Någon som har erfarenhet av den???????

Hej! Är orolig inför förlossningen som förväntas bli i juli. Läste om aniball och hur man kan träna upp sig. Någon som har erfarenhet av den???????

Kolla med din barnmorska, jag skulle inte börja experimentera med sånt på eget bevåg. Är du orolig för förlossningen, så kan det vara bra att prata med någon - din barnmorska borde kunna hjälpa dig med vart du kan vända dig.

Liknande trådar

Gravid - 1år Fick efter min tredje graviditet åderbråck på ena benet, inte särskilt mycket. Men det har blivit mer och mer hela tiden sedan dess, nu...
Svar
10
· Visningar
863
Senast: Humla
·
Hundhälsa Hej alla! Vi trodde vår lilla löpte första gången för någon dryg månad sedan - hon började kissa hela tiden, blev superkelig, verkade få...
Svar
6
· Visningar
564
Gravid - 1år Jag är gravid och borde ju börja förbereda mig inför nedkomsten.. MEN, jag är "ensam", pappan till barnet har valt att packa väskan och...
2 3
Svar
59
· Visningar
5 036
Senast: Milosari
·
Kropp & Själ Jag har haft besvär med riklig mens, pms, mellanblödningar och mensvärk i några år nu. Tidigare hade jag noll besvär. Jag har bokat in...
Svar
17
· Visningar
568
Senast: FrDrake
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka