Anhörigstöd

Nilss

Trådstartare
Jag har en nära anhörig som har depression. Jag försöker stötta så gott jag kan, men känner att även jag skulle behöva ha någon att prata med om det här, som avlastning. Vart vänder man sig då? Privata alternativ blir tyvärr för dyrt.

Jag har en nära anhörig som har depression. Jag försöker stötta så gott jag kan, men känner att även jag skulle behöva ha någon att prata med om det här, som avlastning. Vart vänder man sig då? Privata alternativ blir tyvärr för dyrt.
Går din anhöriga i behandling?
Brukar gå att få några anhörigsamtal på den mottagningen som behandlar depressionen.

Liknande trådar

Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 563
Senast: Twihard
·
Kropp & Själ Jag har insett att det är dags för mig att tackla min tandvårdsrädsla.. fobi.. men hur gör man? Jag har inte varit hos tandläkaren på...
Svar
9
· Visningar
280
Kropp & Själ Är det nån härinne som varit i kontakt med jourhavande präst? Hur var det? Kändes det som det gav nåt? Är inte troende och tvekar även...
2
Svar
26
· Visningar
2 058
Senast: nullo-modo
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
697
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama