Har ångest över det mesta just nu. Att börja jobba i slutet av veckan. Egentligen är inte mitt jobb så dåligt, har bra arbetskamrater och ett intressant jobb. Fast längtar ändå bort. Svårt att förklara. Är ledsen över att inte ha kontakt med min familj. Fast det är ändå självvalt av goda anledningar men man kan ju ändå vara ledsen och sakna samhörighet. Tror det är det som är värst i mitt liv.

Är ändå glad för det jag har. En fantastisk sambo,rider på ett jättebra ställe där jag verkligen utvecklas på alla plan och har underbara vänner där. Ändå känner jag en tomhet ibland som att en pusselbit saknas. Men att ta upp kontakten med min familj vet jag kommer att skada mig mer än det läker. Det känns hårt ibland.

Det kanske är fel att kalla det ångest. Snarare tomhet och saknad.

Tack buke för att jag fick skriva av mig. Nu känns det lite bättre..

Liknande trådar

R
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har ingen aning om jag ihuvud taget får skriva en ny dagboks tråd men den blir väl bort tagen annars då an tar jag 🙃 Jag kommer...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 028
  • Artikel Artikel
Dagbok Fortsättning från VGV Kids. Vi träffade en sköterska på närakuten som verkade oroad. Hon verkade inte riktigt få grepp om varför han...
Svar
12
· Visningar
2 168
  • Artikel Artikel
Dagbok Nu kommer jag med en sån relationstråd igen. Men jag känner att ni här på Buke alltid säger så kloka saker och jag vill gärna höra hur...
Svar
7
· Visningar
1 387
Senast: tanten
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Behöver få skriva av mig lite nu känner jag. 2023 var ett riktigt tufft år på många sätt, orkar/kan inte gå in på allt här men liksom...
Svar
0
· Visningar
601
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama