AgentCarter
Trådstartare
Efter ha tröttnat på att handskrubba badrummet som ändå aldrig blir ren(vi har problem med att det alltid läcker vatten någonstans och att det gör badrummet allmänt sunkigt) så har jag börjat fundera på om dessa ångdammsugare verkligen fungerar? Om de fungerar som de säger på tv-shop skulle jag kunna tänka mig en.
Men jag behöver inte heller en hel dammsugare bara för ett rum, finns det några mindre varianter? Behöver ta runt toaletten, avloppen och andra ställen som bara blir rena efter någon timmes skrubb så man vill aldrig göra det= det blir inte gjort.
Vårt badrum är inte gjort för att vara snyggt, utan för att fungera så skulle vara glad om det i alla fall kunde vara rent då det inte går att dölja något med snygg inredning.
Blä, jag vill ha en riktigt tvättstuga och nytt hus
Undra om sambon tycker det är en lagom julklapp ett nytt hus?
Men jag behöver inte heller en hel dammsugare bara för ett rum, finns det några mindre varianter? Behöver ta runt toaletten, avloppen och andra ställen som bara blir rena efter någon timmes skrubb så man vill aldrig göra det= det blir inte gjort.
Vårt badrum är inte gjort för att vara snyggt, utan för att fungera så skulle vara glad om det i alla fall kunde vara rent då det inte går att dölja något med snygg inredning.
Blä, jag vill ha en riktigt tvättstuga och nytt hus
Undra om sambon tycker det är en lagom julklapp ett nytt hus?