Angående kg-däckeln

L

Lavendel

Hejsan!

Görs kg-Däckeln bara i one size, går det alltså att ha Däckeln både på stor häst och Islandshästar, om man reglerar gjorden?
Mvh. :)

Sv: Angående kg-däckeln

Den är mycket justerbar så det går säkert att ha den på både häst och ponny. Tror det finns att köpa till en mindre maggjord så man kan ha den ner till shettis också

Den tillverkas bara i en storlek, det är längden på gjorden man får anpassa efter hästen som agtatoon skrev.

Isladshäst kan säkert ha gjorden men den blir nog för lång för en shettis. Jag använde min AE-däckel på min shetlandsponny men den var för lång i sidorna och han fick skav. Däremot passade AE-däckeln i ponnystorlek mycket bättre.

Liknande trådar

Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
359
Senast: Lavinia
·
Hemmet Plötsligt går min diskmaskin, som installerades för ett halvår sedan, inte att öppna helt. Diskmaskinen var begagnad när den...
Svar
11
· Visningar
635
Katthälsa Hejsan, har två katter på 7 månader som båda kastrerades i tisdags alltså nästan tre dagar sen nu. Hanen är helt normal förutom att han...
2
Svar
20
· Visningar
1 134
  • Artikel Artikel
Radannons Hejsan. Första gången jag skriver här. Men vet inte vad jag ska göra. Vi lämnade ut våra hästar på foder för två år sen. Efter ett år...
Svar
1
· Visningar
1 559
Senast: Cina B
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka