Angående hund & bil.

Sv: Angående hund & bil.

Jag ha aldrig slagits av tanken att skaffa en sedan... Vi har två bilar & två hundar, båda bilarna är kombi. Det händer att vi tar varsin hund med oss och då tycker jag att båda ska kunna åka säkert. Det är ofta vi är full bil och jag har hundarna med mig och det skulle inte funka med bälte.

Vi har planer på att göra oss av med den ena men tanken att skaffa en sedan istället har vi inte funderat över, då vi båda vill ha hundarna i bur, i bagagen.
 

Liknande trådar

Övr. Barn Vi ska köpa en ny bil i vår/sommar och vi behöver göra lite research inför detta. Jag är i princip helt ointresserad av bilar, jag vill...
2
Svar
22
· Visningar
1 889
Senast: Guldaskig
·
Fordon När leasingen min bil går ut är planen att jag och sambon ska köpa en bil gemensamt. Nu har vi varsin men eftersom han har företagsbil...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
6 106
Senast: MiniLi
·
Övr. Hund Jag har en 8-årig hanhund av liten sällskapsras som levt med mig sen han var valp. Jag vill inte gå in på detaljer, men kort sagt så har...
2 3
Svar
57
· Visningar
8 611
Senast: Fetaost
·
Fordon Jag går i bilköpartankar och tänkte att Buke kunde ha bra input i frågan eftersom vi är en hop folk med skrymmande hobbies ;) På min...
Svar
5
· Visningar
808
Senast: turbofling
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Köpa stamtavla av uppfödare?
  • Kattbilder #9
  • Igelkott

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp