Angående...färg på träns

B

Bibiz

Hej!

Jag väntar på att få hem en sprillans ny Butet sadel i cachou (mörkbrun) så nu undrar jag vilka märken som har samma bruna nyans i sina träns? *hoppas ni förstår frågan*:d:angel:

Är det det en "vanlig" brun färg??

Tacksam för svar!

Nathalie

Sv: Angående...färg på träns

Jag hade ett HGträns i fräget nut när jag hade butet. Cachou hade mer rött i färgen, men eftersom de satt så långt ifrån varandra så tycker jag att det funkade.

Hittade ingen bättre bild än denna
bild3.jpg

Sv: Angående...färg på träns

Tror att det är lätt att hitta träns i den färgen, själv har jag en Butet i lite ljusare färg, typ nötfärgad, är mest HG som passar i färg då!
Har ett Frank Baines som är jättefint, dark havanna, typ mörkbrunt:d

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 166
Senast: Bison
·
Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
13 690
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 649
Träning Jag berättade för nån vecka sen om att jag nyss tagit mig tillbaka i vuxen ålder till ridskola och hur fantastiskt det känns men att jag...
Svar
2
· Visningar
1 420
Senast: Lager
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Olja till häst ?
  • Atletix