Ang.namn: Gizmo?

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Nougat
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 1 153
Sv: Ang.namn: Gizmo?

Jag vet en schäferhane som heter Gizmo, men kan tycka att det kan passa på ett sto:) Jag menar, för mig är Kalusha ett tjejnamn;)
Tintin, Kim och Robin är ju exemplel på namn som alla kan heta

Visst! Vet ett sto som heter Gizmo G***. (skriver inte ut hela namnet ifall hästägeren skulle ha invändningar mot att bli omskriven på Buke..):angel:

Jag känner ett sto vid det namnet. Tyckte det lät dumt ibörjan, men nu när jag vant mig så tycker jag att det passar bra.

Mvh Maria

Tycker att det känns som ett killnamn.Har en kompis med en killkatt som heter Gizmo. Gizma lät fint för en tjej:)

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 150
Senast: Piaff
·
Avel Någon som kommer ihåg varför han togs ur avel? Har haft ett gott öga till honom ända sedan jag var domarsekreterare då han visades på...
Svar
11
· Visningar
1 497
Senast: Freazer
·
Avel Hej! Jag har ett sto e alfur som jag ska betäcka. Vilka hingstar är era favoriter med mycket gång och bra stam? Gärna svart. Lynne är...
Svar
6
· Visningar
766
Senast: Roheryn
·
Avel Tidigt på säsongen men jag tittar och följer hingstarna som visas nu utomlands. Har ögonen på flera st som visat sig lite extra men såg...
2
Svar
21
· Visningar
1 450
Senast: cili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka