Ang Hunting?

norpan85

Trådstartare
Någon som kan förklara för mig hur de funkar med Hunting, jag vet ju hur det går till men alltså tid osv. Som jag fattade det skulle det vara en optimaltid på hoppdelen och en på terrängen i Borås. Har aldrig ridit Hunting förut så nån som gjort de kanske kan förklara lite ? ;):bow:

Sv: Ang Hunting?

Som jag förstod det på vårt senaste hindervaktsmöte så är det bara en optimaltid som gäller eftersom det bara är tidtagning vid start och mål. Man mäter förmodligen ut hur lång bansträckning man har på banhoppningen resp. terrängen och räknar, med de tempon som är aktuella för resp del av banan, ut optimaltiden.

Liknande trådar

R
Relationer Jag skulle vilja höra lite hur andra tänker och gör osv! Men om det är en person i eran när het. Tillexempel en kompis eller nån ni...
3 4 5
Svar
87
· Visningar
4 138
Senast: Raderad medlem 149524
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 239
Senast: Red_Chili
·
R
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
2 339
R
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 658
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Storlek röd Kong?