Ang. Clear Round

C

CoquetteFilby

Hej alla :) Jag undrar vad man behöver visa upp på clear round för att få vara med, asså behöver jag har ryttarlicens o medlemskap i klubb? Behöver jag visa upp vaccinationsintyg och sånt där för hästen? :d Snälla kan ngn svara på vad jag behöver ha med mig?!

mvh Ellen

Sv: Ang. Clear Round

Jag har alltid med pass,vaccinationsintyg,mätintyg,grönt kort och ryttarlicens.(licensen löser du genom en klubb och det är den klubben du tävlar för).

Sv: Ang. Clear Round

Det beror ju vad det är för status på tävlingen, clear round är ju e.g bara en klassbedömning...
Är det en klubbtävling är det ju upp till klubben vad du behöver för papper, så då är det bäst att fråga dom, det är olika på alla klubbar...
Klubbmedlemskap krävs alltid oavsett tävling, på klubbtävling är det arrangerande klubben du ska vara medlem i, sen krävs det ju alltid att hästen är vaccinerad också.

Liknande trådar

Hästvård Hej! Går runt och grunnar lite på foderfickor/inpackningar. Av ren nyfikenhet har jag lite frågor kring detta.🤔 Snart sprängs ju skallen...
Svar
8
· Visningar
1 042
Senast: Magnum
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 858
Senast: Lhas
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 636
Hästmänniskan Hej ! Jag skulle behöva lite hjälp. Jag har börjat söka medryttarhäst eller ja jag ska lägga ut en annons snart och undrar lite vart...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 380
Senast: Signe9
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar