Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Redhorsefarm skrev:Som faktiskt ligger just mellan hand och skänkel
CD har väl tappat marknadsandelar, nu ska hon ha träningar som bara kostar 50 kr istället för hundratals kr som tidigare.
tetley skrev:
Kattennizze skrev:Det sistnämnda håller jag med dig om. Men min bild av tävlingar och sportryttare är väldigt negativ därför jag är emot själva konceptet, att tävla. Varför tävla med levande varelser överhuvudtaget?? För att människor är konkurrenslystna och prestationsinriktade? För att hela vårt samhälle går ut på att tävla? Jag tycker det är synnerligen idiotiskt som idé. Det hindrar ju självklart INTE att det finns massa sk sportryttare som tar hand om sina hästar exemplariskt, och verkligen bryr sig om dem, som du själv verkar vara ett bra exempel på. Det är inte mot de ryttarna jag vänder mig emot, utan själva tävlingsidén som sådan.
heylan skrev:Jag kan bara tala om vilken känsla jag fick av artikeln. Många som nyligen anammat AR-tänket, uttrycker tyvärr ofta denna fördom mot sk "sportryttare" på fullaste allvar och ser bara sitt "nya sätt" som sanning. Eftersom dessa fördomar finns (åt båda håll!) och skapar hinder istället för bryggor mellan inriktningarna, så tycker jag att det är så viktigt, särskilt för framstående personer inom dessa, att verkligen tänka på hur man formulerar sig eftersom de som inte har lika stor erfarenhet ofta suger åt sig allt de "mer kunniga" uttalar sig om!