ANEBODA byrå i badrummet?

Sv: ANEBODA byrå i badrummet?

Vi hade en malmbyrå i vårt badrum, och det funkade :)

Jag tror jag ska chansa. Om det inte skulle fungera så är den ju inte så dyr. :D

Jag tror inte den kommer hålla speciellt länge. Jag har den breda varianten i hallen. Har haft den sen i februari och tycker den har blivit väldigt sliten redan. Kvaliten är inte bra på just den här möbeln, Malm är otroligt mycket bättre i jämförelse.

:crazy: Jag funderade på MALM, men den enda modell som har passande mått (max. 60 cm. bred) OCH finns i vitt är den minsta modellen med två lådor (http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/50053920). Nå, den går att ställa toarullen på iaf! :D

Eller också köper du två sådana och ställer ovanpå varandra kanske?
Har ingen aning om hur det skulle te sig, men det kanske kan funka?
Om du är duktig med photoshop kan du ju prova o se om det ser halv-vettigt ut iaf.. :)

Jag tror inte på den idén alls. ;)

Och jag tror mest det blir vingligt och ostadigt. ;)

Jag tror att det är kört. Mina föräldrar har haft problem med fuktskador på sin badrumsinredning från IKEA. :p De fick iofs byta den aktuella luckan, men jag är hur som helst inte så impad över kvaliten på deras möbler. Man får allt som oftast vad man betalar för!

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
25 414
Hemmet Det börjar bli dags att fundera över hur vårt gamla badrum ska se ut nu. :o Det gamla ska rivas ut under sommaren och i höst ska det...
Svar
15
· Visningar
14 110
Senast: majola
·
Hästvård Varning för sjukt långt inlägg!! Håller på och ältar.. Har varit på återbesök hos vet idag och hästen är fortfarande halt. Jag...
Svar
19
· Visningar
5 331
Småbarn Jag och mitt barns pappa har varannan vecka. Barnet är nu 4 år och vi har haft såhär i tre år snart. Det har fungerat hyfsat bra, mycket...
Svar
6
· Visningar
1 522
Senast: Mirtai
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka