Androidfråga

mandalaki

Trådstartare
När jag mms-ar en bild till en god vän som har android - kan han då verkligen inte zooma i bilden utan att först spara den?

Han påstår men jag tycker att det låter omständligt.

(Han har en Galaxy SII)

Sv: Androidfråga

Hahaha! Ja det är mitt ex, han påstår att den gamla bilden jag skickat ljuger, att han minsann har mycket större än sådär;)

Nejdå, det är en bild med text jag skickat och han kan inte läsa texten utan att zooma. På min iphone kan jag bara klicka upp bilden och zooma, men han säger att han måste spara först. Vilket jag tycker låter som ett onödigt steg och att det sparas en onödig massa bilder.

Har haft S2:an och Nej...man måste spara bilden för att kunna zooma. Det går inte att zooma en bild som "bara" ligger i sms-flödet.

Hahaha! Ja det är mitt ex, han påstår att den gamla bilden jag skickat ljuger, att han minsann har mycket större än sådär;)

Nejdå, det är en bild med text jag skickat och han kan inte läsa texten utan att zooma. På min iphone kan jag bara klicka upp bilden och zooma, men han säger att han måste spara först. Vilket jag tycker låter som ett onödigt steg och att det sparas en onödig massa bilder.

Jojo, det är alltid nåt ex eller nån kompis som undrar egentligen :p

Så kanske det är med android. Android-typerna brukar berätta hur mycket bättre det är, egentligen. Och billigare. Jag vet inte men det låter rimligt. Sparar utrymme i ett mms, tar mer minne att spara bilden men å andra sidan går det då att zooma osv.

I min Samsung så klickar jag bara på bilden så blir den lika stor som skärmen och sen är det bara att zooma.

Tack, bra! :bow:

Då ska jag inte messa honom och tala om att han har rätt, han är ju trots allt mitt ex ;)

Vilken samsung är det?

Mixoman: nejdå, det är mitt ex, jag har iphone så jag har aldrig behövt ställa den frågan:)

Blev nyfiken om det funkade samma min S3:a men där kunde man zooma en bild i sms-flödet. Alltså inte samma då. Minns att jag alltid fick spara bilderna min kära gubbe skickade för att kunna zooma upp dom......

Liknande trådar

Hemmet Planerar att köpa nya garderober till sovrummet (eventuellt platsbyggda) och har varit inne på skjutdörrar denna gång. Dels för att...
Svar
10
· Visningar
607
Senast: corzette
·
IT & mobiler Jag håller på med ett kreativt projekt där jag har behov av några bilder. Själv har jag god tillgång på egna foton, men just detta...
Svar
0
· Visningar
414
Senast: Myrten
·
IT & mobiler Jaha, 2 partier röstade emot chat control 2.0 resterande ja. C och SD sa nej till förslaget. V och MP tycks ju inte ta sitt jobb på...
2 3
Svar
58
· Visningar
1 623
Senast: MJLee
·
Kultur Vilken är den bästa filmen ni någonsin sett? Behöver inte vara kvalitetsmässigt bra utan kan vara bra av anledningar ni själv väljer...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
4 202

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Menskopp
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat