Andrews Jumping Saddle

N

NickDaloy

Ville bara säga att Andrews Jumping Saddle är den bästa sadel jag har haft. Kan verkligen rekomendera den. Den är jättebekväm :) :D

Sv: Andrews Jumping Saddle

Jag skulle såååå gärna ha en andrews 2000 hopp! VARFÖR slutade börjes sälja dom.. GRÅTER!!

Den passar perfekt. Ligger hur bra som helst på honom. Han trivs verkligen med den. Han går bättre än när han hade den gamla.

förressten verkar ju alla som köpt en andrews hoppsadel vilja behålla den, hittade en enda beg. andrews och det var dressyrmodellen! Hade för övrigt en hemma för att prova för ngt. år sedan, en hopp (inte 2000-modellen) den var SKITSKÖN!!!!!

Ngn. som vet var man kan köpa andrews??

Liknande trådar

Utrustning Hej! Har en sadel som behöver byta sits på. Kontaktade sadelmakare i min närhet och hon säger att den behöver skickas till fabriken...
2
Svar
23
· Visningar
925
Utrustning Jag vill byta ut mina vanliga stövelsträckare i plast till någon variant som är mer luftiga eller andas. Jag blir ofta svettig på...
Svar
7
· Visningar
393
Senast: MiniLi
·
Utrustning Vill ha någon typ av hökudde/hönät eller vad mer det kan kallas (?) för fodring på marken ute i hagen som är enkel att fylla på. Köpte...
2
Svar
29
· Visningar
1 429
Utrustning Jag skulle så gärna vilja ha ett eget hästsläp. Problemet har varit att jag bara har B-kort och ingen bil som kan dra. Nu står jag dock...
2
Svar
20
· Visningar
986
Senast: tara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka