Finns dock även en häst som heter devolution där.I en sekvens ser det ut som om mullvaden pratar med Mikka (Andreas groom) och att det är Revolution som har sporrmärken. Men det är översatt till "Devolution".
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Finns dock även en häst som heter devolution där.I en sekvens ser det ut som om mullvaden pratar med Mikka (Andreas groom) och att det är Revolution som har sporrmärken. Men det är översatt till "Devolution".
Ah jag kunde inte hitta om den hästen varit där. Hittade en på Horsetelex e Don Nobless.Finns dock även en häst som heter devolution där.
Googlade namnet + Helgstrand och det verkade då som att den tävlats av ett par olika ryttare från HelgstrandAh jag kunde inte hitta om den hästen varit där. Hittade en på Horsetelex e Don Nobless.
Märkligt att folk ”glömmer” bort Västra Hobys affärer med Helgstrand.Nu har åtminstone några av det yngre gardet tagit avstånd via insta. Johanna Due Boje, Emelie Brolin och Lina Dolk. Hoppas fler följer. Blir intressant vad/om Carl Hedin uttalar sig. Mycket hans verksamhet idag grundar sig i att han sålde Fortuny till Helgstrand.
Deras och Gränsbos agerade eller brist på är det jag ser mest fram emot.Märkligt att folk ”glömmer” bort Västra Hobys affärer med Helgstrand.
Tror tyvärr det bara kommer vara tyst från deras håll. Kanske hoppas de på att slippa behöva svara om ingen tänker på deras affärer med dem?Deras och Gränsbos agerade eller brist på är det jag ser mest fram emot.
Det var rätt märkligt i somras på Unghäst-VM, att det inte stod på förbundets webbplats att hästarna delägdes av Helgstrand. För det var så, i flera fall.Märkligt att folk ”glömmer” bort Västra Hobys affärer med Helgstrand.
Det var rätt märkligt i somras på Unghäst-VM, att det inte stod på förbundets webbplats att hästarna delägdes av Helgstrand. För det var så, i flera fall.
@Fiorano - du sade det först. Denna typ av kommentar... bla bla.... liksom Eckermann.
Visa bifogad fil 132574
Ägs inte merparten av bolaget av ett riskkapitalbolag?Jag känner mig lite korkad men jag fattar inte sista stycket?
Ägs Kittels stall av Global Equestrian Group (som ju är Helgstrand och visst inslag av Ludger Berbaum så förutom hästmisshandeln vi nu sett kan vi väl lägga till lite barrering med i mixen)? Och han har nu en dialog med dem om hur det följs upp?
Finns det inte väldigt mycket bättre organisationer som står utanför förövarna som han borde ha en dialog med?
Nu har Kittel tagit bort möjligheten att kommentera hans senaste inlägg ang detta (och också de kommentarer som kom, både positiva och ifrågasättande är borta) på instagram. Igår runt 23 fanns de, men inte nu på morgonen.
Jag har nog missat de som försvarar ah mfl nu. Har du koll på vilka som gjort det?Välformulerat om de som försvarar elitryttarna:
https://www.hippson.se/artikelarkivet/kronikor/ridsporten-ser-sig-inte-som-en.htm
Nu har en viss fd hästhandlare/hundhandlare mm som själv ofta är i blåsväder påbörjat ett drev kring att avslöja vilka ryttarna på filmen är för att kunna hänga ut dem…