Ändrat stavning efternamn, nya kort

BernT

Trådstartare
Jag har ändrat stavning på mitt efternamn, har lagt till en bokstav i slutet som jag alltid ändå haft (inte enligt Skatteverket då, därför jag lagt till det nu) så uttalet är detsamma. Ska jag ändå byta alla kort + körkort och pass? Har inte fått papper från Skatteverket att det är godkänt men på Försäkringskassan stod det med nya stavningen och fick papper från Bolagsverket om att mitt företag stod på mig med min nya stavning så det verkar ju gått igenom.

Du måste byta allt. Det säger väl egentligen sig själv tycker jag oavsett om det bara är en bokstav eller ett helt nytt namn :)

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Jag förstår verkligen inte det här med “dolda fel” vid husaffärer. Det funkar ju inte i praktiken. Som jag har förstått det så är...
2
Svar
37
· Visningar
3 271
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 930
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har försatt mig i min nuvarande livssituation för att jag vill öva och bli bättre på problemlösning. Och har man såna mål i livet så...
Svar
11
· Visningar
2 136
Senast: cassiopeja
·
Kropp & Själ Det här blir lite utlämnande, så jag valde ett anonymt nick. Om ni listar ut vem jag är, så håll det för er själva, tack. Jag vet inte...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
11 365
Senast: Petruska
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Evolve