Ändra skaftvidd på stövlar mha resår

engill

Trådstartare
Hej!
Jag har ett par väldigt fina tävlingsstövlar som har blivit snäppet för trånga i vaden. Jag har redan lästat ut dem men de är fortfarande lite små. Tror ni att det skulle gå att sy fast en resår mellan själva skaftet och dragkedjan? Hos en duktig skomakare givetvis.

Tacksam för svar!

Hej!
Jag har ett par väldigt fina tävlingsstövlar som har blivit snäppet för trånga i vaden. Jag har redan lästat ut dem men de är fortfarande lite små. Tror ni att det skulle gå att sy fast en resår mellan själva skaftet och dragkedjan? Hos en duktig skomakare givetvis.

Tacksam för svar!
Borde absolut vara görbart. Bara hitta den där duktiga skomakaren.

Liknande trådar

Utrustning Hej! Mina ridstövlar måste ha krympt :o Har nu tröttnat på att kämpa på mig dem varje vecka. De skulle behöva bli 1-2 cm vidare i...
Svar
3
· Visningar
2 470
Senast: mily
·
Utrustning Jag googlade på skoputsning då jag ville putsa upp mina Petrie som fortfarande är som nya men fortfarande lika matta som de var när jag...
Svar
7
· Visningar
2 700
Senast: Hast-hund
·
S
Utrustning Hej! Köpte nyss ett par Mountain Horse High rider II för ett barnsligt billigt pris. Kunde verkligen inte undgå detta erbjudande. Tyvärr...
Svar
6
· Visningar
989
Senast: Equilina
·
Ekonomi & Juridik Flyttade från tidigare stall den 10/7, sista dag för flytt var den 31/7. Stått i detta stall sedan november 07. Ställt upp i ur o skur...
2
Svar
33
· Visningar
4 700
Senast: Niela
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar