Ändra mål för en flashbutton!

Fraggel_Tess

Trådstartare
Hur jag för att ändra målet för en flashbutton i Dreamweaver MX. Som det är nu så har man några alternativ men jag har lyckats tidigare att ändra målet till något annat men det går inte nu. Någon som kan tänkas veta hur man ändrar?

Sv: Ändra mål för en flashbutton!

Om jag minns rätt så måste du helt enkelt göra om knappen

Okej...Ska testa det för nu känns det snart som om hjärnan går på kok snart.

Jag har också en fråga om dessa knappar.
Kan man ändra färgen på dem? Eller finns bara de man väljer bland?

MillyM

Du kan inte byta färg mer en bakgrundsfärgen runt knapparna.

Tess:
När du skapar en ny knapp i DW så är det ju "Link:/Länk:" som du skriver in namnet på den nya sidan

När du använder flashknapparna som finns i DW så lägger DW in länkarna i flashen innan den skapas och det är därför du måste skapa en ny flashknapp för att byta ut den gamla

Liknande trådar

IT & mobiler Hej, bukeraklet! Har två it-frågor: !) Hur ändrar man sin mailadress på facebookkontot??? 2) Förr hade jag epost NN@live.se men hittar...
Svar
4
· Visningar
343
Senast: sweep
·
Samhälle Jag funderade på om jag skulle skaffa mig en anonym användare, men jag väljer att skriva från "mitt vanliga konto". Jag har ju...
Svar
5
· Visningar
873
Senast: Görel
·
Hemmet Jag har kommit över några fina gamla trämöbler, uppskattningsvis från senare delen av 1800-talet. De är rejäla och (så gott som) hela...
Svar
3
· Visningar
293
Senast: MML
·
IT & mobiler Min IPhone SE är bara ett år gammal. Tyvärr har telefonen den sista månaden börjat frysa fast. Inte hela tiden, men ibland. Ibland när...
Svar
0
· Visningar
217
Senast: ufot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Atletix