andas väldigt fort?

U

Uddatyp

har letat överallt men hittar inget svar..
hur fort ska valpar andas? våran lilla vovve andas väldigt snabbt..visserligen så är de första dagen hemma och allt är nytt för vovven.

men hur snabb ska valpens anding vara? eller hur långsam ska den vara? lite läskigt.

Sv: andas väldigt fort?

Jag tycker att valpar andas häftigare än vuxna hundar, spec om det är varmt i rummet. Vad är det för ras? Sen har dom ju olika sömnstadier också min valp 4 mån kan flåsa på riktigt ordentligt när hon sover ibland. Din nya valp är väl besiktad och kollad innan leveransen?

Sv: andas väldigt fort?

den är besiktigad o allt så de ska ju inte vara några problem.
men den andades så fort bara..de är väl ingenting men jag blir så nojig med nya små valpar.
de är en engelsk springer spaniel.
men de är ju skönt att de är normalt att valpar andas lite fortare.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
1 015
Senast: inverterad
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
58
· Visningar
6 424
Senast: Ragdoll
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är...
2
Svar
20
· Visningar
1 487
Hundträning Så, jag har aldrig lämnat mina hundar ensamma i bilen förutom en enda gång på 5-10 minuter. Jag vet ju inte hur dom var när jag var...
Svar
16
· Visningar
1 229
Senast: Lillefrun
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka