Analys-tid

• Foder & Strö
  • Trådstartare Trådstartare Egonson
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 681
E

Egonson

Hur lång tid brukar det ta att få svar från Analycen? Skickade provet förra tisdagen och har ännu inte fått svaret. Skickade med både adress och e-mail. Visst är det väl så att man får en faktura på provet? Så att jag inte missat något med betalning eller så menar jag.

Det var flera år sedan jag skickade in analys så jag har glömt hur lång tid det brukar ta.

Sv: Analys-tid

Du får faktura, så oroa dig inte för det :).

Det längsta jag har fått vänta är 3 dagar :bow:.
Ring och hör efter, det händer ju dessutom att posten lyckas slarva bort post...:cool:

Det tog lite längre tid än normalt när jag skickade in sist. De hade det en torsdag och jag fick svaren drygt en vecka senare på måndagen.
// Linda

Okej bra :) Jag oroade mig också lite för att posten skulle slarvat, får vänta någon dag till (hoppas på att jag får det i dag) och kolla upp det sen. De har ju slarvat bort prylar förr tyvär..

Jag har för mig att det bara tog några dagar sist, men de kanske har mkt att göra nu. Vilket kanske är lite positivt, menar ju på att fler skickar in sitt foder för analys :p

Liknande trådar

R
Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
2 158
Senast: Roheryn
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
3 013
Kropp & Själ Jag behöver få läsa om hur andra haft det när de diagnostiserats med förtjockad slemhinna. Så hjälp mig, snälla. Jag var på gyn (fr o m...
Svar
2
· Visningar
851
Senast: malumbub
·
Hundhälsa Holländsk Herdehund på nyss fyllda 1år, började med att jag en dag (14nov) tyckte han såg halt/rörelsestörning på morgon rastningen...
Svar
3
· Visningar
1 072

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka