An american day at the races *bilder*

Tigertofflan

Trådstartare
Den 4 juli var det "An American Day At The Races" nere på Jägersro. Mellan loppen presenterade de ett par amerikanska hästraser. Tänkte att jag slänger in ett par bilder jag knäppte på hästarna i westernmundering så kanske någon blir glad ^^
Hästarna är quarter och paint.

2008_07040042.jpg

2008_07040043.jpg

2008_07040048.jpg

2008_07040051.jpg

2008_07040052.jpg

Sv: An american day at the races *bilder*

Snygg.
Igen bildar på Morgan Häster som var dar?
Arizona

Kan bara hålla mä: Fantastiskt bra bilder! Fotograf eller foto som hobby?

Verligen jättefina bilder. Blir så avensjuk på alla som har så bra kameror. Hade lätt köpt en om jag inte fått lägga ungefär alla m ina pengar på båda mina hästar denna vår o sommar pga skador o sjukdom.

Westernhästar är så härligt att se på.
Dom är så fint utrustade o de ser så himla mjukt o fint ut när dom rids!
Kanske något för framtiden för min del???

Verligen jättefina bilder. Blir så avensjuk på alla som har så bra kameror. Hade lätt köpt en om jag inte fått lägga ungefär alla m ina pengar på båda mina hästar denna vår o sommar pga skador o sjukdom.

Tack så mycket! :)
Jag har ingen monsterkamera. Tvärtom en halvkass digitalkamera med rätt bra zoom ^^

Tjejen i rosa heter Monica Andersson och äger Bökeberg, under henne i orange är Chantal Kuhn, därefter i vitt Jonna Gullberg. Den sista vet jag tyvärr inte vad hon heter.

Liknande trådar

Övr. Grenar Slänger upp lite bilder som blivit favoriter av olika anledningar. Skriver inte vad häst och jockey heter för jag gissat att ni...
Svar
13
· Visningar
1 564

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Valp 2025
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Tillbaka