Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det där låter lovande till min vars mage sticker ut i hans flybuster.Stallkompisen har ett (eller... hennes häst har ett). Funkar som vilket annat flugtäcke som helst, kan inte se någon direkt skillnad i antalet flygfän på den hästen mot de andra.
Mycket mjukt material dock, så skaver inte så mycket, men började gå sönder efter redan några dagars användning. Täcket är också mkt generöst tilltaget på sidorna, och den smala ädla hästen ser ut som hon ska på medeltidsfestival.
Provade ett sådant på min bjässe förra året i hopp om att det var ungefär likadant i passformen som hans massakrerade Amigo Fly Buster, det var det inte... Upplevde att det var väldigt smalt i halsringningen och förstod mig inte alls på den nya plastplattan som utgör bogspänne. Blev retur för min del.Det där färgglada flugtäcket, någon som har? Funkar det?
Köpte ett i dag när h..ks hade rabatt. Kan ge utvärdering senare i veckan. Gillar att det är skydd under magen. Fick panik i dag pga mygg.Det där färgglada flugtäcket, någon som har? Funkar det?