Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vem skulle rida dom? Barn under 3 år?
Finns så korta sadlar?
varför vill du ha en miniatyr? shettisar t ex är mycket mer viktbärande och framför allt, enklare att hitta utrustning till.Ja, självklart barn. Jag skulle vilja ha en sån till min son.
varför vill du ha en miniatyr? shettisar t ex är mycket mer viktbärande och framför allt, enklare att hitta utrustning till.
de är helt enkelt för klent byggda för att bära en ryttare. de är ju inte större än en hund..För att jag tycker att modellen på dem är mycket bättre än på shettisar. Men jag ska inte köpa någon ponny nu, utan undrade mest varför många skriver att dom inte säljs till ridning.
För vem ska rida in dem?
Finns det ens så små vuxna med kunskapen som krävs?
Vem rider in minishettisar... Såååå små är dom ju inte. Och
med ridning så menar jag ju inte träna och tävla, utan knata omkring med en 2-årig unge på ryggen som rider med ledare.
Att jämföra miniatyr med minishettisar är som att jämföra mindre fullblod och adenner när det kommer till hur mycket vikt dom klarar att bära.
Vem rider in minishettisar... Såååå små är dom ju inte. Och
med ridning så menar jag ju inte träna och tävla, utan knata omkring med en 2-årig unge på ryggen som rider med ledare.