Amerikanska storlekar!

goerleena95

Trådstartare
Skulle gärna vilja veta lite om era erfarenheter av att beställa från USA, har beställt både jeans och boots därifrån men inget passade. Om man har byxstorlek M och skostorlek 38 vilken är då den amerikanska motsvarigheten? Någon som har någon sida och några modeller att rekomendera? Jag har ganska normala fötter med de bootsen jag skickade efter var så smala så jag inte ens fick in foten trots att de var för långa.

Sv: Amerikanska storlekar!

Jag har också 38 i storlek, och har köpt Justin Boots, då har storlek 7.5 C passat perfekt. C är lite vidare läst. Sen är det olika på olika märken, samt att Justin Crepesoles (tjock gummisula) är större, så där får man gå ner i storlek.
Jeans är enklast att köpa i sverige, tex Lills Western store, man måste prova...
:)

Liknande trådar

Utrustning Har tittat en del på lite olika stigbyglar. Både Free Jump, Sprenger och lite andra. Men det är en sak som slagit mig: Vissa stigbyglar...
Svar
2
· Visningar
2 545
Avel I denna tråd kan alla, gamla som nya fantaster av denna underbara ras dela med sig av sina tankar om rasen. Det är självklart helt okej...
Svar
0
· Visningar
870
Äldre Jag har länge gått och funderat på att beställa grejer från Light in the Box. Jag hade kunnat få en hel container full därifrån känner...
Svar
17
· Visningar
21 293
Senast: Ramona
·
M
Utrustning Nu är det så att jag vill beställa en Kingsland Tricolor jacka(den trefärgade med stor "kingsland" text på ena armen), och eftersom de...
Svar
1
· Visningar
2 460
Senast: Nova_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka