alazzi

Trådstartare
Är det några härifrån forumet som planerar att komma och besöka Americana? Förr 2 år sen var vi där och det var fantastiskt!
Stötte ihop med några svenskbekantingar den gången och undrar om några är på väg dit i år igen?

Sv: Americana

Jag vär där för 4 årsen då var vi dom ända svenskar som va där rätt kul hade vi i alla fall... Fick en extra pappa som e musiker :)
Vet inte tror inte att ajg ska dit i år...för det är för mycke me skolan för att bara åka dit och titta...

Hoppas ni får de kul i alla fall..

*kramar*

Vi hade jättekul förra gången. Var där i två hela dagar och shoppade loss, tittade på tävlingar och lyssnade på föreläsningar av duktiga ryttare.

Vi gick mest runt och kollade på tävlingarna och ala fina grejer... vi var där innan självatävlingarna för min kompis var med i kvalet...men kom tyvärr inte vidare så då åkte vi hem....

Men vi hade askul och kom mycke närmare varandra efter de..

jag har funderat på att få ihop till en buss men intresset verkar
svalt, för att inte säga iskallt... får väl se till nästa år kanske...

Taegu skrev:
jag har funderat på att få ihop till en buss men intresset verkar
svalt, för att inte säga iskallt... får väl se till nästa år kanske...

Konstigt att det inte finns intresse :confused:

Det går ju dessutom bara vartannat år så man hinner börja längta rejält mellan gångerna.

jag har funderat på att åka dit....när var det nu igen???? kompisen ska kanske vara emd och tävla....ska bli kul isåfall.... kram

alazzi skrev:
Konstigt att det inte finns intresse :confused:

Det går ju dessutom bara vartannat år så man hinner börja längta rejält mellan gångerna.

har väl inte gjort nått helhjärtat försök heller... har räknat lite på
det och det verkar inte bli billigt... men rent allmänt verkar ingen
vara intresserad av att åka buss...

Liknande trådar

Småbarn Jag skulle vilja testa att besöka öppna förskolan i kommande vecka för att aktivera 2-åringen när han inte har förskola. Men jag tycker...
Svar
13
· Visningar
1 317
Senast: Badger
·
Övr. Barn Ett barn i dotterns förskolegrupp försöker tvinga henne att konstant leka med henne. Gör inte dottern det så blir det andra barnet...
2
Svar
26
· Visningar
2 928
Senast: Mirre
·
R
Kläder & Bli fin Jag vill inte "sno" tråden om hur mycket kläder man ska köpa på ett år så därför så gör jag en egen tråd om dethär! Men jag undrar lite...
2 3
Svar
52
· Visningar
1 810
Senast: Badger
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 170
Senast: Lady_S
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama