Americana 2006

_Smulan_

Trådstartare
Är det någon som ska till Americana i sept? Kan verkligen rekommendera det för den som aldrig varit där:D :bump: !!!
Ska dit o träffa dom fula människorna jag känner från när jag jobbade i italien...:banana:

Sv: Americana 2006

Jag lurar på det;)... Får se om det går att lägga in i mitt tuffa schema på semestern då...har som mest med hästarna att göra då:D

_Smulan_ skrev:
Är det någon som ska till Americana i sept? Kan verkligen rekommendera det för den som aldrig varit där:D :bump: !!!
Ska dit o träffa dom fula människorna jag känner från när jag jobbade i italien...:banana:

Var kommer tävlingen att hållas? och vilket datum?;)

E mellan den 6-10 sept i Augsburg (nära München) i södra tyskland. Dom har bla. EM i cutting o working cowhorse där iår..:banana:
Är alltid en massa folk från hela europa (även en del fr USA) där då...!:)

Liknande trådar

Hästmänniskan jag går just nu på två ridskolor. en har jag gått på den jag va 6 år, men känner att jag inte utvecklas då det bara kommer in nya (o...
Svar
7
· Visningar
681
Senast: Badger
·
Fritid Jag ska för första gången vandra i Alperna, denna gång blir det i Cervinia, Italien :banana:. Ser så fram emot det! Jag har tidigare...
Svar
10
· Visningar
623
Senast: lil-sis
·
Hundträning Så, jag har aldrig lämnat mina hundar ensamma i bilen förutom en enda gång på 5-10 minuter. Jag vet ju inte hur dom var när jag var...
Svar
16
· Visningar
1 182
Senast: Lillefrun
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 191

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka