Alternativa fälttävlanshästar!! :D

Sv: Alternativa fälttävlanshästar!! :D

Tack...

Ja, han är en riktig goding.

Innan jag åter fick för mig att det var ft jag ville rida så tävlade jag upp till 130-hoppning med honom. Så hoppa, det kan han.

Här är en hoppbild till:

km_20061029_016.jpg

Senast ändrad:

Tack...

Ja, han är en riktig goding.

Innan jag åter fick för mig att det var ft jag ville rida så tävlade jag upp till 130-hoppning med honom. Så hoppa, det kan han.

Här är en hoppbild till:

km_20061029_016.jpg

Oj, 130cm det är ju ganska högt, fan va duktiga ni verkar vara :p Haha, e du också ett gammalt Potter-fan eller?? :d

*borttaget*

Senast ändrad av en moderator:

Haha, lovar, ska inte slå dig ;)
Men alltså, jag kanske satsar på lätt ft, lr vem vet, kanske CNC*, det beror ju helt på vad hästen klarar av :)

När du säger de lägre klasserna, vilka klasser menar du då :P Debutant och lätt eller?? :p

Va bra :) Ja, lätt o deb. tror jag att dom kan hävda sej riktigt bra i! Kraam

Hur kan du tro det?:angel:

Jaaadu? :angel: Själv har man ju läst första boken, vet inte några gånger, andra typ 2 gånger, tredje 2-3 gånger, fjärde 2 gånger, femte och sjätte 2 gånger var, har alla böckerna, såklart, och alla filmerna, som jag dessutom har sett kanske hmmm, ettan har jag ju kanske sett typ 15 gånger (mest när den va ny dåra, nu blir det väl en gång i halvåret ;) ) tvåan har jag nog bara sett kanske 5 gånger, tren typ 10 gånger, och fyran kanske 6-7 gånger, jag vet jag e värsta tönten men d e fan de bästa böckerna som har skrivits :D:banana:

Hej!
Har en kallblodig travare som jag ska börja träna ft "seriöst" med till våren. Har ingen bild där vi hoppar "riktiga" ft-hinder, men håll till godo! :)

http://www.pixbox.se/pic_show_id7645812.html
http://www.pixbox.se/pic_show_id7792132.html

Vi har hittils hoppat 1,10, men hon har kap. för mkt, mkt mer!:D
Hon hoppar ALLT, stannar aldrig
o är lätt den modigaste häst jag ridit:bump:

Vad tycker ni om henne? (svårt att veta kanske med bara 2 kassa bilder, men endå)

Vilken fin pålle du har! :love:
"Min" häst är likadan, han hoppar verkligen allt o tvekar aldrig! Han försöker alltid göra sitt bästa! Helt underbar! :love:

Och ja, jag ska fixa bilder på oss när vi hoppar ;) Ska försöka lura dit pappa nån dag :angel:

En hoppbild från okt 2006.
3032_1.jpg

Känner att jag måste slänga in ett par bilder på mitt gamla varmblodssto som tävlades i lätt klass.
Hon gick som en klocka i terrängen. :love:

IMG_3985.JPG

run.jpg

Flera bilder:
smalt hinder
hoppbild
dressyrbild

Har en Lusitano som än sdå länge går debutant på tävling (går sin andra start till helegn) han har hoppat mvs A hinder på träning och har kapaciteten att nå LÅÅÅÅNGT! Goda vist ord från tränare.. så där fick de som bara tror att Spansk-blodade häöstar bara kan gå dressyr! Inget kort tyvärr, men ska försöka ta ett bra till helgen kanske (om pappsen och mammsen vågar kolla!)!

Fan va kul, om du har några bilder får du gärna lägga upp dem, även fast svaret kom lite sent, har haft supermkt att göra i skolan så jag har inte hunnit logga in :/

Sjukt j***a asfin travare :D :love::love: Vilka klasser tävlade du honom i, hade ni några problem med galoppen? :)

Hon är ett sto... :p Hon gick 1,10 hoppning, 1,00 meter fälttävlan och LB dressyr. Hade nog kunnat gå ett snäpp högre i hoppning och fälttävl. med rätt träning, men inte så mycket mera. Tja, vi fick inte direkt så bra betyg på galoppen i dressyr, men den förbättrades en del dom senaste åren efter mängder med dressyrträning... Doch har hon inte någon bra exteriör för ridning, jag har sett många travare med bättre exteriör och trevligare gångarter än min. Hennes bästa egenskaper är nog en enorm arbetsvilja och ett hjärta av guld! :) Är numera pensionär.

Kom igen nuuu, vill se fler fina bilder :D Pozerka kom igen, du borde väl ha fixat någon bild till vid det här laget? :D

Kom igen nuuu, vill se fler fina bilder :D Pozerka kom igen, du borde väl ha fixat någon bild till vid det här laget? :D

Ja, om inte min kära häst står o äter sej smällfet på betet så hade jag haft enorma mängder härliga ft-bilder:)

Här är en bild på min kallblodstravare:

http://img.photobucket.com/albums/v690/Fideli/Pallisad2.jpg?t=1182412630

När han blev halt lånade jag en stallkompis islandshäst!

http://img.photobucket.com/albums/v690/Fideli/BlsenYokiterrng038.jpg?t=1182412775

http://img.photobucket.com/albums/v690/Fideli/BlsenYokiterrng039.jpg?t=1182412799

Kändes lite konstigt att som vuxen hoppa terränghinder med en B-ponny, men hästen tyckte det var jätteroligt!

Haha skitfina hästar, jo man såg att isisen verkligen tyckte det :P

Liknande trådar

Ridning Hejsan! Jag har en D-ponny valack på 7 år som jag själv har ridit in och utbildat vilket gått super. (Jag är 14 år och har unghästvana)...
Svar
15
· Visningar
3 951
Senast: TinyWiny
·
Avel Hej! Hoppas att det är okej att göra så här :) Är väldigt ny här, så skäll på mig (snällt, tack! ;) ) om jag gör något knasigt...
Svar
17
· Visningar
4 830
Senast: Görel
·
Ekonomi & Juridik (passar inte tråden här får en moderator gärna flytta den) Jag gillar kika på hästmarknaden. Dagligen ser jag både köpesannonser och...
3 4 5
Svar
98
· Visningar
10 591
Senast: Görel
·
Western Jag fick en prova-på-western-ridning av tralala i julklapp och igår åkte vi en jäkla massa mil åt helt fel håll för vår utflykt...
Svar
7
· Visningar
1 458
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Annonsera mera hundar 2
  • Oseriös avel 2023