Älskade SnÖ.

Sv: Älskade SnÖ.

moonlightgarden skrev:
Då måste du säga vem det är först :p

så vad tycker du om den minimala ytan bilderna fått?
aha den.. jo. jag blev less, ska göra snabblänk där och flytta presentationerna.. blir så less på det där att det måste passa in.. jag får inte in all info i den där rutan.. isf blir det ASMYCKET på en och samma sida.. :/

moonlightgarden skrev:
Då måste du säga vem det är först :p

så vad tycker du om den minimala ytan bilderna fått?
ja jag kan säga att HON står på GRS.. så du får kolla på grs sida efter henne.. :D (iofs har GRS bara 2 fuxdamer men ändå :p )

BeastieBabe skrev:
aha den.. jo. jag blev less, ska göra snabblänk där och flytta presentationerna.. blir så less på det där att det måste passa in.. jag får inte in all info i den där rutan.. isf blir det ASMYCKET på en och samma sida.. :/

Kan tänka mig det, den är ju superdryg redan nu att blädra igenom.

Gör så blir säkert mycket bättre.

BeastieBabe skrev:
ja jag kan säga att HON står på GRS.. så du får kolla på grs sida efter henne.. :D (iofs har GRS bara 2 fuxdamer men ändå :p )

men då röstar jag på foxy då :p

När kommer filmerna att bli tillgängliga från i torsdags? Jag vill se hur corberg gick.

du hade juh sidan upp juh, nu får du bakläxa och får kolla upp IGEN vilken häst de var..

jag ska kolla igenom filmerna nu och lägga ut dom.. hade glömt bort dom :D

Jaha dino då, hur fasiken ska jag kunna veta. Jag rider inte lektioner där.

du jobbade där ett par-tre månader för inte alltför länge sedan ju, dessutom vet du juh adressen till hästsidan.. som för övrigt nu är uppdaterad och har vettigt utseende igen :p

Nu ja, inte när jag var å rotade.

Å det var faktiskt ett tag sedan jag pratiserade på det där stället.

du hade juh vart in och tittat på gamla hästarna och missat Tor.. men inte kunnat titta på nuvarande hästarna och ponnieerna? :confused: hur lyckades du med det? :confused:

ja, du och ditt minne, du minns ingenting sånt där du.. ;)

JO två ggr desutom, men det var faktiskt inte konstigt med tanke på hur den där sidan såg ut förut.

Nä orka.

den är uppdaterad ordentligt nu iallafall! in å skriv i gästboken! :idea:

måste jag orka det oxå? jag har precis pallrat mig upp ur sängen (när kenneth kom hem med halstabletter åt mig).

Ja å jag håller på å tuppar av å orkar knappt sitta, orkar knappt göra någonting här...

nu ja, nu är det juh kväll :p

btw, vad gör du vid buke om du knappt orkar sitta upp? ;)

Tvingar mig själv.

Fast nu har jag inte ont i huvudet längre (ta i trä). Dock så har jag så jävla ont i haslen så jag inte tänker öppna käften alls idag. Tror jag ska strunta i att gå å lämna iväg ansökningar hur snyggt är det att göra när man knappt kan prata....

Liknande trådar

Övr. Katt Det känns helt overkligt, jag har nog inte förstått det än. Sent i onsdags kväll försvann hon i mina armar, hon fick det lugnt den sista...
Svar
5
· Visningar
2 271
Senast: tassel
·
L
Hästmänniskan Varning för lång text, jag hoppas verkligen att nån orkar läsa och kan peppa mig till det ena eller det andra... :cry: Jag har nu...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
9 077
Senast: longwaydown
·
Hästvård Vår shettskille på 3 år har haft kolik ett par gånger nu senaste två veckorna, senst var idag och det har varit snö både gångerna. Vi...
2
Svar
33
· Visningar
3 182
V
Hästvård Jag har en Islandshäst, en i vanliga fall frisk och kry pålle på 7 år. Har nu haft honom i ett halvår och allt har gått enligt planerna...
Svar
11
· Visningar
1 461
Senast: Vicksan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama