Älmhultsbor

Status
Stängd för vidare inlägg.

boccia

Trådstartare
Söker er på buke som bor i eller i närheten av Älmhult. Kommer snart att flytta dit, och skulle behöva lite tips på ridskolor/ridklubbar. Eftersom jag vet att trådar om dessa klubbar egentligen inte är tillåtna här, så tänkte jag bara efterlysa Älmhultare som är villiga att låta mig PM:a er. Vill alltså INTE ha några synpunkter i tråden!!!!!!!!!!

Till moderatorn: SNÄÄLLA, låt tråden ligga kvar iaf någon/några dagar, sålänge ingen skriver ngt om klubbarna. Då skulle jag bli dig evigt tacksam. :bow: på förhand

Sv: Älmhultsbor

Om man nu VET att trådar inte har på forumet att göra, varför skriver man då en sån här tråd?

Vill man hitta en ridklubb i närheten där man bor, söker man på google, eller på ridklubbar i bukefalos länkarkiv. Sedan ringer man runt, eller åker runt och bildar sig en EGEN uppfattning om var man skulle trivas i stälelt för att lyssna på andras skvaller och kanske hamna på ett ställe, där man absolut inte trivs.

Mvh

IngelaH
moderator

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Tänkte först vara anonym, då inte så många vet att vi är i flyttankar. Men de jag känner på buke ber jag bara att inte nämna ngt på...
5 6 7
Svar
132
· Visningar
12 611
Senast: voltis
·
Övr. Hund Långt men jag hoppas ni orkar läsa ändå! Vår nyss fyllda 1 åriga golden har på sista tiden haft lett att jaga upp sig i förväntan...
Svar
5
· Visningar
2 563
Körning I senaste Ridsport finns en artikel om körningen. Det är Christer Pålsson som reagerar på bristen av utveckling inom körningen. Han har...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
17 580
Träning Var och tittade på en träning på ridklubben precis intill här om veckan, privathästar hoppning. Av höjderna att döma rätt rutinerade...
Svar
5
· Visningar
1 304
Senast: Fossing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama