Miran
Trådstartare
Vad är det här för galet system??? Har beställt en ny dator. Den ska köras ut till min adress någon gång mellan 8-16. Under den tiden måste jag hålla mig hemma. Ska man behöva stanna hemma från jobbet en hel dag för att få ett paket??? Alternativet är att åka 10 mil och hämta ut det på deras terminal. Jag fattar inte varför jag inte kan få hämta det på mitt vanliga paketutlämningsställe 1 km härifrån, när jag själv vill?
Nu ringde jag i morse och undrade det ovan. Fick till svar att mitt paket skulle anlända mellan 8-12, så det var ju bara en halv dag att vänta. Nu är klockan 15.30 och inget paket i sikte. Ringde och undrade - men då var 8-12 inget svar längre utan bara en målsättning. Och vart mitt paket tagit vägen hade de ingen aning om.
Alltså - att få ett paket utkört till dörren borde vara en service, inte ett nödvändigt ont.
Nu ringde jag i morse och undrade det ovan. Fick till svar att mitt paket skulle anlända mellan 8-12, så det var ju bara en halv dag att vänta. Nu är klockan 15.30 och inget paket i sikte. Ringde och undrade - men då var 8-12 inget svar längre utan bara en målsättning. Och vart mitt paket tagit vägen hade de ingen aning om.
Alltså - att få ett paket utkört till dörren borde vara en service, inte ett nödvändigt ont.