Alltså ibland

aiquen

Trådstartare
är de bara för mycket, de där små... råttorna. :crazy: Jag har precis laddat upp med en skål glass med skivade bananer och strössel på :d här framför datorn, och då jag slog mig när här tyckte jag synd om de små kräken i buren bredvid datorbordet, så jag släppte ut dem. Men för säkerhetsskull sköt jag ut buren en bra bit på golvet så råttkräken inte skulle kunna hoppa över till mitt bord.

Hmpf.

Råttorna hann knappt uppfatta att buren var öppen förrän de (eller ja, två av dem i alla fall, Ilona är så feg :D) hoppat över till mitt skrivbord och varit och nallat bananer i min glasskål. :mad: Nu cirkulerar de runt skålen likt... råttor!... och jag känner mig något angripen. Skadodjur! :devil: Hjälp! *slår vilt omkring sig*

Sv: Alltså ibland

Gulligt??? Jomenvisst. :crazy:

Jag fick gå efter en egen banan till råttorna för att de skulle lugna ner sig NÅGOT i alla fall. Men tydligen är banan godare med strössel och chokladsås på. :cool:

Men vad hade du själv föredragit?
Vanlig tråkig banan eller god härlig banan med chokladsås och strössel på? :D :d

Och nej jag väntar inte på svaret, jag vet, så väl känner jag dig. Hihi ;)

De är ju helt underbara:love:

Speciellt när man har en stor skål med popcorn på databordet och råttorna hoppar i och har "bollhav" då vill man ju nästan slå ihjäl de små :devil: men sedan kommer de och pussar en eller bara ser söt ut så smälter man som smör i solsken:love:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka