Någon som vet om man kan lita på Mims sida där man fyller i bilmodell och får fram vilka burar som ska funka?på sidan står det att jag kan få in en Mim XL enkelbur men jag tvivlar, i så fall är det precis
![]()
Jag tror nog man kan lite på detta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Någon som vet om man kan lita på Mims sida där man fyller i bilmodell och får fram vilka burar som ska funka?på sidan står det att jag kan få in en Mim XL enkelbur men jag tvivlar, i så fall är det precis
![]()
Ja vid en noggrann mätning så såg jag att det faktiskt gårJag tror nog man kan lite på detta.![]()
![]()
Jag klippte ett gammal madrasskydd o sydde ett överdrag, innan dess hade jag vetbedVi köpte en artfex till slut. Inte stoppat in den i bilen ännu men skruvat ihop den idag och storleken ser fin ut. 4 åringen kröp in i den så då borde ju en DSG också få plats.
Men vad har man bäst i botten? Jag hittade e billig filt på Lidl, men insåg idag at det liksom är ett fodral med folie emellan så även om botten ligger still så glider ovansidan mot folien så känns inte så snällt att ha den i buren vid evt kraftig inbromsning.
Jag har en madrass i botten och en fäll (vetbed?) över.Vi köpte en artfex till slut. Inte stoppat in den i bilen ännu men skruvat ihop den idag och storleken ser fin ut. 4 åringen kröp in i den så då borde ju en DSG också få plats.
Men vad har man bäst i botten? Jag hittade e billig filt på Lidl, men insåg idag at det liksom är ett fodral med folie emellan så även om botten ligger still så glider ovansidan mot folien så känns inte så snällt att ha den i buren vid evt kraftig inbromsning.
Vi köpte en artfex till slut. Inte stoppat in den i bilen ännu men skruvat ihop den idag och storleken ser fin ut. 4 åringen kröp in i den så då borde ju en DSG också få plats.
Vi köpte en artfex till slut. Inte stoppat in den i bilen ännu men skruvat ihop den idag och storleken ser fin ut. 4 åringen kröp in i den så då borde ju en DSG också få plats.
Liggunderlag i botten, vetbed över det och sen ett fårskinn överst.Vi köpte en artfex till slut. Inte stoppat in den i bilen ännu men skruvat ihop den idag och storleken ser fin ut. 4 åringen kröp in i den så då borde ju en DSG också få plats.