Allt är slut 💔

• Dagbok
  • Trådstartare Trådstartare LiviaFilippa
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 125
  • Visningar Visningar 10 051
Nu är allt slut 😭 Och jag kan inte sluta gråta.
Jag HAR försökt ALLT jag kan hurmycket somhelst. Men om det inte funkar så funkar det bara inte 😭💔
Jag har för lorat mina vänner 💔 Som jag litade på med ALLT men det bara gick inte. Jag vet fort farande inte HUR det blev så jävls fel men jag vet att det bara inte går och att ibland om nånting går sönder så går det att laga men ibland om nånting är krossat så GÅR det inte att rädda det mera 😭 Och det gör så jävla jävla jävla ont 😭
Men jag har inte sovit nästan alls på två nätter jag har nästan inte ätit nånting på två dagar jag bara klarar inte mera. Jag är på gränsen att jag måste bli in lagd JAG KAN INTE försöka att laga det mera när det ändå är o möjligt fast jag HAR försökt så JÄVLA mycket 💔😭 Men jag kommer sakna det som VAR i resten av mitt liv även fast jag hoppas att det är jävligt kort.
Jag har sagt upp kontakt er n med mamma. Jag KAN INTE ha henne i mitt liv om jag inte ens kan lita på henne.
Jag har sagt till pappa att dom kan be hålla min valp om dom vill för jsg kan inte ta mot han 💔 MIN VALP men jag KAN inte 😭💔
Och jag har gjort slut med min pojkvän 😭 Jag KAN INTE ha relationer jag förstör ALLT och jag har redan förstört förmycket för han. Jag hade egentligen inget val för jag skulle bara ha förstört hans fram tid och han är värd så jävla mycket mera motför MIG 🤮 Så jag var optimcip tvungen men det gör så jävla jävla ONT 😭💔
Jag tror att jag aldrig har gråtit spmycket som idag och det känns som det aldrig kommer sluta. Jo när jag dör. Men jag fattar inte hur jag nånsin ska kunna andas normalt igen eller vswc JAG ige n för allt är försent nu 😭💔

Men jag ÄR miss lyckad. Jag kan inte skriva alla be vis här men jag ÄR det. Och jag VILL INTE finnas kvar jag VILL bara få dö.
Men vem eller vilka säger till dig att du inte får säga att du vill dö? Jag tänker som så att det är bra att du kan sätta så tydliga ord på dina känslor och vad du vill- sedan att ingen annan vill att du ska dö det är ju en annan sak- jag känner och tycker det finns ju ingen som vill dö mindre för att den blir tillsagd att inte säga att jag vill dö.

Men vem eller vilka säger till dig att du inte får säga att du vill dö? Jag tänker som så att det är bra att du kan sätta så tydliga ord på dina känslor och vad du vill- sedan att ingen annan vill att du ska dö det är ju en annan sak- jag känner och tycker det finns ju ingen som vill dö mindre för att den blir tillsagd att inte säga att jag vill dö.
Ingen och jag har inte på stått att nån säger det heller?

Det finns inget bra att skriva i den här situationen men jag tänker på dig Emma och jag ser hur du kämpar <3

Nej jag har iprincip inte sovit nånting. Och det känns inte LIKA tungt utan det känns bara värre och värre och värre desto mera tid det går. Så bara mera ont mera o betydig mera värde lös mera iggnorerad mera ensam mera hopp löst mera allt som gör så jävla ont så jag inte orkar finnas.
😢
Det låter verkligen jättehemskt att ha det så ❤️

Jag önskar att jag kunde hjälpa dig att må bättre. Fick jag önska vad jag ville just nu så skulle det vara att du skulle få känna hur det är att vara glad igen ❤️

😢
Det låter verkligen jättehemskt att ha det så ❤️
Ja det är det. Jag över driver inte att igår var värre mot för när äckel saker har hänt det var värre motför när Bella dog. Och jag bara KAN INTE fatta hur man kan på stå att man bryr sig om nån och vill dens bästa sen bara rakt av skiter man i den?? Jag kommer ALDRIG förstå det och jag VILL inte ens kunna fatta det för det är så jävla vidrigt be teende att göra så tycker jag och att det är dom personerna som iprincip be tydde MEST av alla förmig 🤮😭 Jag kommer ALDRIG fatta det. Om jag bryr mig om nån då iggnorerar jag inte bara den när den mår skit SPECIELLT INTE om det är väldigt mycket pågrund av MIG som den mår skit? Och SPECIELLT INTE om jag på står att jag bryr mig om den och vill dens bästa?? JAG FATTAR INTE DET 😭💔

Ja det är det. Jag över driver inte att igår var värre mot för när äckel saker har hänt det var värre motför när Bella dog. Och jag bara KAN INTE fatta hur man kan på stå att man bryr sig om nån och vill dens bästa sen bara rakt av skiter man i den?? Jag kommer ALDRIG förstå det och jag VILL inte ens kunna fatta det för det är så jävla vidrigt be teende att göra så tycker jag och att det är dom personerna som iprincip be tydde MEST av alla förmig 🤮😭 Jag kommer ALDRIG fatta det. Om jag bryr mig om nån då iggnorerar jag inte bara den när den mår skit SPECIELLT INTE om det är väldigt mycket pågrund av MIG som den mår skit? Och SPECIELLT INTE om jag på står att jag bryr mig om den och vill dens bästa?? JAG FATTAR INTE DET 😭💔
Det fattar inte jag heller. Jag vill gärna tror att människor gör det bäst de kan. Att inte är elak med flit. Men jag är inte alltid säker på att det stämmer. Vissa människor som mår dåligt verkar vilja få alla andra runt omkring att må dåligt också, genom att göra och säga elaka saker. Jag har svårt att förstå det för när jag mår dåligt vill jag ju ändå inte att andra ska må dåligt också. Skulle någon må dåligt på grund av mig skulle jag bli jätteledsen.

Sen är det skillnad på att säga eller göra elaka saker och på att stänga av/ignorera någon för att man inte orkar själv. Att inte orka ha kontakt kan jag ändå förstå även fast någon kan bli ledsen. Men att först säg något elakt och sedan ignorera är vidrigt beteende.

❤️

• Gilla
Reactions: Sel
Det fattar inte jag heller. Jag vill gärna tror att människor gör det bäst de kan. Att inte är elak med flit. Men jag är inte alltid säker på att det stämmer. Vissa människor som mår dåligt verkar vilja få alla andra runt omkring att må dåligt också, genom att göra och säga elaka saker. Jag har svårt att förstå det för när jag mår dåligt vill jag ju ändå inte att andra ska må dåligt också. Skulle någon må dåligt på grund av mig skulle jag bli jätteledsen.

Sen är det skillnad på att säga eller göra elaka saker och på att stänga av/ignorera någon för att man inte orkar själv. Att inte orka ha kontakt kan jag ändå förstå även fast någon kan bli ledsen. Men att först säg något elakt och sedan ignorera är vidrigt beteende.

❤️
Jag tycker fort farande att det är ett jävligt skit be teende att man säger att man bryr sig och man vill att nån ska må såbra det går bla bla bla. Och man VET att den får panik av om saker inte är ut redda man VET att den hatar att känna sig iggnorerad man på står att man aaaldrig skulle iggnorera den.
Sen gör man EXAKT DET?? När man vet att den mår sämre motför den har gjort nånsin man vet att det är blandannat pågrund av ensjälv. Och då bara iggnorerar man den och skiter i den. Man för klarar inte man svarar inte man bara raktav iggnorerar den.
Och man på stog att man brydde sig och att man INTE ville såra den?
Hur fan får man hop det??

Jag tycker fort farande att det är ett jävligt skit be teende att man säger att man bryr sig och man vill att nån ska må såbra det går bla bla bla. Och man VET att den får panik av om saker inte är ut redda man VET att den hatar att känna sig iggnorerad man på står att man aaaldrig skulle iggnorera den.
Sen gör man EXAKT DET?? När man vet att den mår sämre motför den har gjort nånsin man vet att det är blandannat pågrund av ensjälv. Och då bara iggnorerar man den och skiter i den. Man för klarar inte man svarar inte man bara raktav iggnorerar den.
Och man på stog att man brydde sig och att man INTE ville såra den?
Hur fan får man hop det??
Ja det är ett skitbeteende. Hade jag en kompis som jag visste det om så skulle jag inte göra så. Jag hade försökt skriva varför jag inte orkade ha kontakt just nu. Men jag vet ju inte vad som har hänt mellan dig och din vän 😕

❤️

Ja det är ett skitbeteende. Hade jag en kompis som jag visste det om så skulle jag inte göra så. Jag hade försökt skriva varför jag inte orkade ha kontakt just nu. Men jag vet ju inte vad som har hänt mellan dig och din vän 😕

❤️
Nej och helt ärligt så vet inte jag heller det. Och det är inte EN vän det är iprincip ALLA 💔
Men dethär är som jag vet iallafall.
Men ja förra helgen eller när det blir så var M sjuk och mådde INTE bra och jag var liv rädd att han skulle dö. Så jag mådde skit dåligt och var jätte o rolig för han. Plus så var det års dagen att Bella dog. Och allt det visste mina såkallade vänner om.
Och då var det en av dom som för lorade ett djur. Och jag förklarade att jag bara inte kunde ta in mera. Lika som den personen OCKSÅ var att den inte kunde vara ett stöd förmig då heller.
Och jag försökte spmycket jag kunde att INTE skriva som triggande saker till den och att intg ha spmycket kontakt för att jsg visste att den sörjde sitt djur och att jag heltenkelt inte kunde ta in ännu mera död då.
Och sen på tisdagen så ville intg jag åka på ridningen ocb jag försökte förklara dey och att jag bara be hövde att nån lyssnade på MIG för att INFEN gjorde det. Och då bara sa dom mot massa om att ridningen skulle vara bra och att dom visst lyssnade och dom visst fattade som dom INTE gjorde som jag försökte förklara.
Och sen så tog dom kontakt med min mamma för dom undrade hur dom skulle be möta mig. Ocb blandannat så skrev dom att jag är o trevlig att jag är sur att jag har en dålig atti tyd att jag inte har hän syn och inte låter hon som för lorade sitt djur sörja. Och då blev mamma upp rörd för att det är ju inte okej att vara så mot nån som har för lorat ett djur. Som jag INTE var heller utan jag försökte ALLT att ha extra mycket hän syn för henne men UPPEN BART så miss lyckades jag helt med det då.
Men ja då skälld mamma på mig för det. Eller hon tycker inte att hon skällde men jag tycker det. Ich jag blev JÄVLIGT ledsen och som chockad att mina såkallade vänner tänkte så om mig. Ich att dom an klagade mig att jag inte hade hän syn och alltmöjligt men DOM tyckte att jag inte svarade somvanligt då an klagade dom mig att bara vara sur och o trevlig och inte ha hän syn och massa såny. Men jag tycker att dom inte hade såmycket hän syn då för hur JAG mådde.
Och ja sen har jag mått skit dåligt och iprincip inte sovit bra ALLS och intg ätit så jag kommer inte håg när allt var. Men dom började js massa kritik om hur jag ut trycker mig att jag har fel ord skriver på fel sätt svarar fel alltmöjligt.
Och jag har försökt att förklara allt en miljon gånger. Ocb det dom har gjort är att dom har sagt ursäkta att dom miss uppfattade mig. Men dom verkar inte tycka att det var nåt konstigt eller fel att dom inte frågade mig om jag VAR sur utan att dom bara an klagade mig fördet..och dom gjorde inget fel att dom inte kunde tänka att jag mådde SKIT så det KANSKE vag därför jag inte var exakt somvanligt utan att dom tänkte att jag var o trevlig och inte hade hän syn och allt detdär.
Och jag har försökt att fatta om dom tycker att det är okej att tänka så om en såkallad vän. Och dom har sagt att dom blir ledsna för att jag skriver att dom iggnorerar mig som jag inte ens hade skrivkg. Och jag försökte förklara det och detenda dom gör ni är att dom iggnorerar mig mera motför nånsin. Och ingen står för vsd dom har sagt om mig och detenda som har sagt är att dom inte tycker att dom har varit orätt visa.
Och jag skrev ett långt fucking mejl och försökte förklara allt hur JAG kände ocb att JAG kände mig väldigt orätt vist an klagad och att JAG inte tycker att det är en bra vän skap att man tänker massa neggativt om en vän om den mår skit. Och att egentligen så är det ju DOM som inte hade hän syn för MIG att dom tyckte att jag skulle vara exakt somvanligt även fast jag mådde skit annars an klagade dom mig att vara o trevlig sur inte ha hän syn inte låta nån sörja. Och det är EXAKT RAKT MOT allt hur jag försökte att vara. Men nej dom tycker inte att dom har varit orätt visa så slltP raktut att jag känner fel med hur JAG känner pågrund av hur DOM be tedde sig.
Och JAG blir jävligt ledsen och be sviken och känner mig sååå jävla värde lös och o betydig och DUM för att jag verkligen litade på dom 110 %. Och det känns som att dom bara högg en kniv i ryggen påmig och bara inte bryr sig.

Liknande trådar

L
  • Artikel Artikel
Dagbok Idag var det ett år sen min hund Bella dog 💔 Och jag kommer nästan inte håg det 💔 Förlåt förlåt förlåt älskade Bella för att jag har... 2 3
Svar
53
· Visningar
5 058
Senast: LiviaFilippa
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag kommer säkert ångra att jag skriver dethär men jag måste bara få ut det. Och om ni tycker att jag är dum i huvudet så är jag väl det...
Svar
15
· Visningar
1 758
Senast: karl_h
·
L
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Idag har varit en okej dag förutom anorexi monstret men nu så bara heltplötsligt så fick jag en jätte stark jätte dålig känsla om en sak...
Svar
9
· Visningar
1 290
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag vill bara skriva av mig och dethär är INTE kritik mot nån så ingen be höver tro det. Men jag mår så fucking jävla dåligt och jag kan... 2
Svar
23
· Visningar
2 006
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka