allmänt svammel... magvärk...

Status
Stängd för vidare inlägg.

emma74

Trådstartare
ska antagligen ha mens i morgon... eller OM jag hade ÄL när jag "borde" så kommer den i morgon hade jag det inte så kan den komma när som helst fast antagligen inom 2 veckor... fast det känns som mensvärk... å andra sidan så lyckades vi "få till det" lämplig dag och jag somnade med benen i kors efteråt (gissa hur ont i ryggen jag hade när jag vaknade) så dom små rackarna hade gott om tid att hitta rätt...
har haft grinigt humör på sistone (men har å andra sidan haft ont från och till efter krocken och jag är jättegrining när jag har ont, och så har jag PMS så...) och jag har gått ner i vikt (ja jag är tvärt emot andra människor - jag går ner i vikt när jag är gravid) och jag är trött, får gå och lägga mig lite titt som tätt och sover djupt - vaknar helt nerdregglad - väldigt sexigt :D

eftersom jag inte skrev en sån här nojjig tråd förra månaden så tykte jag att jag fick göra det den här... :o

Sv: allmänt svammel... magvärk...

Snurrfian skrev:
Nojja på du och åk och köp ett test eller två! ;)

jag är så förutseende att jag köpte ett 10-pack på nätet förra månaden :angel: - jag menar, vi försöker ju faktiskt bli med barn och eftersom jag har så :devil: oregelbundna cykler så kan det ju bli en del test...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 845
Senast: Anonymisten
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 468
  • Artikel Artikel
Dagbok Solen lyste säkert på dig Soljävel Och jag skakar sönder Allt jag rör vid Du rör och går Rörochgårutanattfällaentår När du...
Svar
2
· Visningar
1 844
Senast: Tofs
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har haft åldersnojja i stort sett hela mitt liv. Jag har verkligen varit skräckslagen inför tanken på att bli gammal, och tyckt att...
2
Svar
20
· Visningar
5 828

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka