Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag sålde en skinnjacka av bikermodell plättlätt på Vinted, den hette något med "Blue..." har för mig att jag fick 150 och såld nästan direkt.Jag är faktiskt lite putt över att jag inte lyckats sälja min skinnjacka på Tradera. En tajt, lite kortare modell med ett gäng år på nacken men i helt okej begagnat skick. Skitsnygg, men en storlek för liten för mig numera. Den väger ju drygt 1kg i sig, så frakten blir snäppet dyrare. Men inkl frakt (spårbart, billigaste alternativet) blir priset inte ens en hundring. Försökt ett antal gånger nu. Olika årstider. Nix pix.
Nä, ärligt talat - får jag inte ens 20:- för den (minus 3:- till Tradera..), så får den nog faktiskt ligga kvar i lådan och ta plats. Vill faktiskt inte skänka den till second hand, och känner nog ingen som vill ha den heller..
Men ja!!! Herregud vad vissa tjötar redan efter ett par timmar. Fine, skicka ett snällt meddelande och fråga om jag kan skicka samma dag men kräv inget, jag har flera dagar på mig!Vissa köpare är så hetsiga och frågar när jag skickar, oftast är det från konton jag upplever som ungdomar/unga vuxna.
Hästmänniskor och föräldrar brukar inte vara så påstridiga. Har dragit slutsatsen att de har så fullt upp med sitt
Jo, jag kan också bli irriterad på det, la ut en vara för 600 och fick bud på hälften. Det är svårt att vara trevlig när man säger nej. Hade flera som var villiga att betala fullt pris också, så det var definitivt inget överpris heller.Idag surar jag över folk som fulprutar på dyra varor. Fick ett erbjudande på nästan hälften av de 350kr som varan ligger ute för. Det gjorde mig bara sur.
Ehum.. beroende på storlek är jag intresserad Skicka ett pmJag är faktiskt lite putt över att jag inte lyckats sälja min skinnjacka på Tradera. En tajt, lite kortare modell med ett gäng år på nacken men i helt okej begagnat skick. Skitsnygg, men en storlek för liten för mig numera. Den väger ju drygt 1kg i sig, så frakten blir snäppet dyrare. Men inkl frakt (spårbart, billigaste alternativet) blir priset inte ens en hundring. Försökt ett antal gånger nu. Olika årstider. Nix pix.
Nä, ärligt talat - får jag inte ens 20:- för den (minus 3:- till Tradera..), så får den nog faktiskt ligga kvar i lådan och ta plats. Vill faktiskt inte skänka den till second hand, och känner nog ingen som vill ha den heller..
Jag tycker också det står stilla, iofs kanske jag skulle lagt ut några nya annonser.Står ganska stilla igen, men tänker att det säkert trillar in några köp i helgen/nästa vecka - i samband med barnbidrag och lön.
Senaste rensningen har ändå redan resulterat i prylar motsvarande en flyttkartong i mängd, fått flytta vidare + leksaksköket som var rejält skrymmande. Så skönt!